Syntetyczny olej silnikowy OE jest przeznaczony dla mechaników i kierowców poszukujących spokoju ducha i szczególnej wartości w syntetycznym oleju silnikowym. Zapewnia 100-procentową syntetyczną ochronę silnika dla zaawansowanych technologii samochodowych, w tym turbosprężarek i wtrysku bezpośredniego. OE został specjalnie opracowany dla dłuższych okresów między wymianami zalecanych przez producentów oryginalnego wyposażenia (OE).
Syntetyczny olej silnikowy Amsoil OE zapewnia doskonałą kontrolę zużycia i chroni krytyczne części silnika, takie jak tłoki i krzywki. Ta dodatkowa ochrona jest szczególnie ważna w ekstremalnych warunkach pracy stwarzanych przez dzisiejsze silniki o mniejszej pojemności, które często pracują z olejem o niższej lepkości. Zużycie wałka rozrządu może skutkować nieprawidłowym działaniem rozrządów zaworowych, znacznie zmniejszając efektywność pracy silnika i prowadząc do kosztownych napraw. Test zużycia Peugeot TU3M (CEC L-38-A-94), który należy przejść, aby spełnić wymagania specyfikacji GM* dexos1 Gen 2, określa zdolność oleju silnikowego do ograniczenia zużycia. Przez 100 godzin czterocylindrowy silnik testowy jest poddawany ekstremalnym warunkom, powodującym zużycie. Olej silnikowy AMSOIL OE zapewnia 47% więcej ochrony przed zużyciem niż wymaga tego specyfikacja GM dexos1 Gen 2. Chroni tłoki przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej silnika Syntetyczny olej silnikowy OE charakteryzuje się unikalnymi właściwościami chemicznymi chroniącymi silnik przed szkodliwymi skutkami przedwczesnego zapłonu przy niskiej prędkości obrotowej silnika (LSPI). LSPI oznacza samozapłon mieszanki paliwowo-powietrznej przed uruchomieniem zapłonu. Większość nowych silników jest wyposażona w nowoczesny, bezpośredni wtrysk benzyny (GDI), często występujący w połączeniu z turbosprężarką. Technologie te zwiększają możliwość wystąpienia zjawisk LSPI, które mogą zniszczyć tłoki i korbowody. Odpowiednio opracowany olej silnikowy ma kluczowe znaczenie dla ochrony silnika przed LSPI. Producenci oryginalnego sprzętu (OEM), tacy jak GM, zajęli się tą kwestią, tworząc testy mające na celu określenie zdolności oleju silnikowego do zapobiegania LSPI. Syntetyczny olej silnikowy Amsoil OE osiągnął 100-procentową ochronę przed LSPI w teście silnika wymaganym przez specyfikację GM dexos1 Gen 2 - podczas pięciu kolejnych testów odnotowano zerowe przypadki.
Syntetyczny olej silnikowy Amsoil OE ma w 100% syntetyczną, czystą strukturę chemiczną, zaprojektowaną w celu usuwania szkodliwych zanieczyszczeń. Syntetyczne oleje bazowe są naturalnie odporne na rozkład chemiczny, co pomaga zapobiegać powstawaniu osadów. Jego dodatki detergentów i środków dyspergujących zapewniają doskonałe właściwości walcowania osadów. Syntetyczny olej silnikowy OE pomaga utrzymać silnik w czystości, zapewnia niezawodność i maksymalną wydajność.
Syntetyczne oleje bazowe i zaawansowany pakiet dodatków sprawiają, że Amsoil OE Synthetic Motor Oil jest idealny dla dzisiejszych silników, skutecznie utrzymując temperaturę pracy na odpowiednim poziomie. Zapobiega tworzeniu się osadów i ogranicza zużycie oleju. Jednolita struktura OE ułatwia rozruch na zimno i szybkie smarowanie komponentów w celu zmniejszenia zużycia podczas rozruchu. Zwiększa oszczędność paliwa i utrzymuje niską emisję zanieczyszczeń Olej Amsoil OE Synthetic Motor Oil jest licencjonowany przez American Petroleum Institute (API) w celu spełnienia i przekroczenia wymagań powszechnie spotykanych w instrukcjach obsługi. Znakomicie sprawdza się w testowaniu zużycia paliwa, uzyskując dodatkowe oznaczenie „Oszczędzanie zasobów” z API. OE jest również przyjazny dla nowoczesnych systemów kontroli emisji spalin, promując prawidłowe działanie katalizatorów dla optymalnej żywotności i niskiej emisji spalin.
Syntetyczny olej silnikowy Amsoil OE zapewnia doskonałą kontrolę zużycia i chroni krytyczne części silnika, takie jak tłoki i krzywki. Taka ochrona jest szczególnie ważna w ekstremalnych warunkach pracy stwarzanych przez dzisiejsze silniki o mniejszej pojemności, które często pracują z olejem o niższej lepkości.
Olej Amsoil OE Synthetic Motor Oil jest licencjonowany przez American Petroleum Institute (API) w celu spełnienia i przekroczenia wymagań powszechnie spotykanych w instrukcjach obsługi.
Syntetyczne oleje bazowe i zaawansowany pakiet dodatków sprawiają, że Amsoil OE Synthetic Motor Oil jest idealny dla dzisiejszych silników, skutecznie utrzymując temperaturę pracy na odpowiednim poziomie. Zapobiega tworzeniu się osadów i ogranicza zużycie oleju. Jednolita struktura OE ułatwia rozruch na zimno i szybkie smarowanie komponentów w celu...
Syntetyczny olej silnikowy OE jest przeznaczony dla mechaników i kierowców poszukujących spokoju ducha i szczególnej wartości w syntetycznym oleju silnikowym. Zapewnia 100-procentową syntetyczną ochronę silnika dla zaawansowanych technologii samochodowych, w tym turbosprężarek i wtrysku bezpośredniego.
Syntetyczne oleje bazowe i zaawansowany pakiet dodatków sprawiają, że Amsoil OE Synthetic Motor Oil jest idealny dla dzisiejszych silników, skutecznie utrzymując temperaturę pracy na odpowiednim poziomie. Zapobiega tworzeniu się osadów i ogranicza zużycie oleju. Jednolita struktura OE ułatwia rozruch na zimno i szybkie smarowanie komponentów w celu...
Jazda w trudnych warunkach, takich jak duże natężenie ruchu, złe warunki atmosferyczne czy wydłużanie okresów pomiędzy wymianami oleju, mogą powodować osadzanie się grubej, smolistej substancji zwanej osadem.
Współczesne silniki to najnowsze osiągnięcia technologii i inżynierii — mają niewielkie rozmiary i cechuje je niezwykle wysoka moc. Tak zaawansowane silniki stanowią wyzwanie dla oleju ze względu na wysokie ciśnienie, które może powodować tarcie.
Neste Pro 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy, który skutecznie chroni silnik. Niska lepkość, w połączeniu z dobrymi właściwościami redukcji tarcia, zapewniają zmniejszone zużycie paliwa.
XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 jest rekomendowany do najnowszych silników Diesel oraz benzynowych wymagających oleju o specyfikacji BMW Longlife 14 FE+ lub Jaguar Land Rover STJLR 51.5122. XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi...
Profesjonalny olej do nowoczesnych silników, wymagających oleju 0w20 chroniącego przed zjawiskiem LSPI (przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika), oraz chroniącego łańcuch rozrządu przed zużyciem.
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o najwyższych parametrach, specjalnie opracowany do najnowszych pojazdów EURO 6 grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat), wymagających oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami VW 508 00 - 509 00.
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o najwyższych parametrach, specjalnie opracowany do najnowszych pojazdów EURO 6 grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat), wymagających oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami VW 508 00 - 509 00.
W 100% syntetyczny zmniejszający zużycie paliwa olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych samochodów wyposażonych w silniki benzynowe wymagające oleju
Castrol EDGE Professional z nową, unikalną technologią TITANIUM FST™ podwaja trwałość filmu olejowego, idealnie sprawdzając się nowoczesnych, mocno obciążonych jednostkach napędowych, pracujących pod bardzo dużymi obciążeniami.
Syntetyczny olej silnikowy OE jest przeznaczony dla mechaników i kierowców poszukujących spokoju ducha i szczególnej wartości w syntetycznym oleju silnikowym. Zapewnia 100-procentową syntetyczną ochronę silnika dla zaawansowanych technologii samochodowych, w tym turbosprężarek i wtrysku bezpośredniego.
RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.