VOLKSWAGEN Longlife IV 0W20 5L - oryginalny olej silnikowy OEM
Pojemność: 1 litrów
Lepkość: SAE 0W20
Normy i specyfikacje VOLKSWAGEN Longlife IV 0W20 5L:
VW 508.00/509.00
Olej syntetyczny nowej generacji zwracający szczególną uwagę na redukcję zużycia paliwa, redukcję emisji CO2 oraz na precyzyjne opracowanie dla samochodów Grupy Volkswagen. Olej nowej generacji spełnia ustawowe progi emisji spalin i optymalizuje pracę silnika.
1. Olej doskonale chroni elementy ruchome silnika przed zużyciem.
2. Redukuje zużycie paliwa oraz emisję spalin.
3. Przywraca jednostce napędowej właściwe parametry pracy.
4. Zapewnia pełnię mocy silnika spalinowego.
Norma VW 508.00 przeznaczona jest do silników benzynowych po roku produkcji 2016, stosowany m.in. w nowych jednostkach 1.0 TSI, 1.5 TSI czy 2.0 TFSI.
Norma VW 509.00 przeznaczona jest do silników wysokoprężnych typu Diesel po roku produkcji 2016, stosowany m.in. w najnowszych silnikach 3.0 TDI.
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do silników spalinowych samochodów hybrydowych (H.E.V) oraz hybryd typu Plug-in (P.H.E.V) gdzie producent silnika zaleca używanie oleju klasy SAE 0W-20.
Olej Mobil 1™ 0W-20 jest zaawansowanym technologicznie, w pełni syntetycznym olejem silnikowym, który pomaga zapewnić wyjątkowo skuteczną ochronę silnika i wysoką oszczędność paliwa.
Jazda w trudnych warunkach, takich jak duże natężenie ruchu, złe warunki atmosferyczne czy wydłużanie okresów pomiędzy wymianami oleju, mogą powodować osadzanie się grubej, smolistej substancji zwanej osadem.
SHELL ULTRA PROFESSIONAL AS-L 0W20 5L - W pełni syntetyczny olej silnikowy – dostosowany do specyficznych wymagań producenta silników Opracowany, aby sprostać wysokim wymaganiom wysokowydajnych silników Volvo oraz silników wymagających stosowania olejów ACEA C5.
Współczesne silniki to najnowsze osiągnięcia technologii i inżynierii — mają niewielkie rozmiary i cechuje je niezwykle wysoka moc. Tak zaawansowane silniki stanowią wyzwanie dla oleju ze względu na wysokie ciśnienie, które może powodować tarcie.
Spec Gold Synthetic SN/SM/CF 0W/20 to w pełni syntetyczny olej zapewniający doskonałe smarowanie wszystkich elementów silnika nawet w ekstremalnych warunkach pracy
Profesjonalny olej do nowoczesnych silników, wymagających oleju 0w20 chroniącego przed zjawiskiem LSPI (przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika), oraz chroniącego łańcuch rozrządu przed zużyciem.