Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju C3 o lepkości 0w30. Oficjalna aprobata OEM. Opracowany dla Volkswagen Audi Group (VAG), w tym także: Lamborghini, Seat, Skoda, Porsche.
Cechy i korzyści MILLERS OILS XF Premium C3 VW 0w30:
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową przy wysokich temperaturach. To redukuje tempo zużywania się silnika, dając jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika, takich jak np. tłoki, pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki, popychacze zaworowe
DFT (Dynamic Fluid Technology) uzupełnia i wzmacnia właściwości technologii MID SAPS chroniącej układy oczyszczania spalin, takie jak: filtry cząstek stałych, katalizatory (SCR) / AdBlue, dbając o kontrolę sadzy, a tym samym środowisko.
DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin.
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i hybrydowych pojazdach typu plug-in (PHEV).
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) jest kompatybilny z biopaliwami, zapewnia wyjątkową wydajność i ochronę przed osadami, szlamem i zużyciem silnika
Parametry MILLERS OILS XF Premium C3 VW 0w30:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,845 Lepkość kinematyczna przy 100 C:…11,8 cSt Lepkość kinematyczna przy 40 C:...62 cSt Indeks lepkości:...190 Temperatura krzepnięcia:... -48 C Temperatura zapłonu:...230 C TBN:...8 mg KOH / g HTHS:...3,5 mPa s
Syntetyczny olej silnikowy Q8 Formula Elite C2 0W-30 to produkt Mid SAPS stworzony dla nowoczesnych silników. Gwarantuje oszczędność paliwa (>2,5%) i zaawansowaną ochronę filtrów DPF/FAP oraz katalizatorów. Idealny do silników Euro 6 Peugeot i Citroen wymagających normy PSA B71 2312. Zapewnia wyjątkową czystość i trwałość silnika.
Valvoline SynPower XL-III C3 0W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, który został opracowany z myślą o zapewnieniu maksymalnej ochrony i wydajności najnowszym silnikom benzynowym oraz wysokoprężnym.
Syntetyczny olej silnikowy Q8 Formula Elite C2 0W-30 to produkt Mid SAPS stworzony dla nowoczesnych silników. Gwarantuje oszczędność paliwa (>2,5%) i zaawansowaną ochronę filtrów DPF/FAP oraz katalizatorów. Idealny do silników Euro 6 Peugeot i Citroen wymagających normy PSA B71 2312. Zapewnia wyjątkową czystość i trwałość silnika.
Opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy, olej SynPower, ma formułę spełniającą wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników wymagających oleju o lepkości 0w30 z normą ACEA C3.
Inteligentne Molekuły Ford-Castrol MAGNATEC PROFESSIONAL D 0W-30 przywierają jak magnes dostarczając ochrony od momentu przekręcenia kluczyka oraz znacznie redukując zużycie silnika
RAVENOL SSO SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Havoline Energy 0W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Specjalnie opracowany z myślą o samochodach marki Volvo wymagających oleju silnikowego zgodnego z normą VCC 95200377.
Havoline Energy 0W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Specjalnie opracowany z myślą o samochodach marki Volvo wymagających oleju silnikowego zgodnego z normą VCC 95200377.