OLE000116
Nowy produkt
W pełni syntetyczny olej specjalnie opracowany do silników samochodów grupy VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA), spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V, wyposażonych w katalizator trójfunkcyjny lub filtr cząstek stałych
DOSTĘPNY
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 3 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 3 punktów może być zamienione na jeden bon o wartości 0,30 zł.
MOTUL SPECIFIC 504.00/507.00 5W30 1L
W pełni syntetyczny olej specjalnie opracowany do silników samochodów grupy VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA), spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V, wyposażonych w katalizator trójfunkcyjny lub filtr cząstek stałych
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
MOTUL SPECIFIC 504.00/507.00 5W30 1L
W pełni syntetyczny olej specjalnie opracowany do silników samochodów grupy VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA), spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V, wyposażonych w katalizator trójfunkcyjny lub filtr cząstek stałych
PRZEZNACZENIE | SAMOCHODY OSOBOWE |
KLASA LEPKOŚCI | 5W30 |
APROBATY | VW 504.00, VW 507.00 |
KLASA JAKOŚCI WG KLASYFIKACJI ACEA | C3 |
RODZAJ OLEJU | SYNTETYCZNE |
POJEMNOŚĆ | 1L |
VW, AUDI, SEAT, SKODA - W pełni syntetyczny olej specjalnie opracowany do silników samochodów grupy VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA), spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V, wyposażonych w katalizator trójfunkcyjny lub filtr cząstek stałych. Wydłużone lub standardowe okresy między wymianami oleju dla wszystkich silników, w tym Diesla z pompowtryskiwaczami.
• VW Touareg R5 i V10 Tdi muszą nadal stosować Motul Specific 506.01-506.00-503.00
• dla wszystkich aut z silnikiem wymagającym VW 502.00, 505.00 lub 505.01 okresy między wymianami oleju pozostają te same, czyli co 15 000 km, nawet jeśli zastosowany jest Motul Specific 504.00-507.00
• w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do zastosowania tego oleju należy odnieść się do instrukcji obsługi
WŁAŚCIWOŚCI:
STANDARDY: ACEA C3
APROBATY: VW 504.00/507.00 504 507 504 00 507 00
Silniki spełniające normę EURO IV wyposażone są we wrażliwe systemy w układach wydechowych:
• Siarka i Fosfor dostając się do katalizatora mogą go uszkodzić w trakcie procesów w nim zachodzących co w następstwie prowadzi do nieprawidłowego jego działania
• Popioły Siarczanowe zapychają filtry stosowane w silnikach Diesla a to skutkuje skróceniem żywotności silnika, wzrostem spalania i spadkiem mocy Volkswagen opracował standard 504.00,507.00 dla środków smarnych typu „low SAPS”. zgodnych ze stosowanymi obecnie, zaawansowanymi układami wydechowymi. Oleje takie pozwalają na wydłużenie okresów pomiędzy wymianami oleju, które to operacje kontrolowane są przez komputer pokładowy.
Zalecenia:
Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i własnym doświadczeniem. Nie mieszać z olejami niespełniającymi normy VW 504.00,507.00
Brak metod dostawy dla tego produktu.