• Ostatnie sztuki
FUCHS Titan GT1 Flex C23 5W30 5L - syntetyczny olej silnikowy | Sklep online Galonoleje.pl

FUCHS Titan GT1 Flex C23 5W30 5L - syntetyczny olej silnikowy

OLE003164
602007391
Fuchs
W magazynie - Wysyłka w 24h
5 szt.

Adres sklepu Ilość
Białystok, ul. Hetmańska 70 4 szt.
Białystok, ul. Rycerska 1 0 szt.

Dostępne warianty:

Cena
136,90 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

FUCHS Titan GT1 Flex C23 5W30 5L - syntetyczny olej silnikowy

Do oleju dodajemy zawieszkę serwisową GRATIS!!

FUCHS TITAN GT1 FLEX C23 5W30 to najwyższej jakości, ekstremalnie paliwooszczędny olej silnikowy, dedykowany do samochodów osobowych i dostawczych, z silnikami benzynowymi i Diesla, a także w pojazdach hybrydowych wielu producentów. Olej może być stosowany w silnikach, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife).

Olej silnikowy FUCHS GT1 FLEX C23 5W30 zapewnia optymalny rozruch silnika w niskich temperaturach, a także jego wyjątkową ochronę, w tym przeciw zjawisku LSPI. Jest szczególnie polecany do nowoczesnych silników po downsizingu, z systemami start-stop oraz z systemami oczyszczania spalin, takimi jak katalizatory, filtry cząstek stałych. Niezawodnie spełni też swoją rolę w starszych konstrukcjach.

  • SAE 5W30
  • API SP
  • ACEA C2
  • ACEA C3

Poza pojazdami produkowanymi w Europie, olej ten doskonale sprawdzi się w silnikach producentów z Azji.

Zastosowanie FUCHS Titan GT1 Flex C23 5W30 5L - syntetyczny olej silnikowy

Olej silnikowy FUCHS GT1 FLEX C23 5W30 ma rekomendacje lub oficjalne dopuszczenia do zastosowania go w silnikach wymagających m. in. następujących norm:

  • BMW LONGLIFE-04
  • MERCEDES - MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52
  • VOLKSWAGEN - VW 505 00 / 505 01
  • OPEL - OV0401547 - D30 , OV0401547 - G30

BluEV Technology

Ten produkt został oznaczony etykietą BluEV Technology, jako produkt o formulacji zgodnej z technologią BluEV. Oznacza to, iż może być stosowany w konwencjonalnych pojazdach z silnikami spalinowymi, a także w wybranych pojazdach elektrycznych i spalinowych.

Szczegóły produktu
OLE003164
5 Przedmioty
Nowy

Opis

Klasa lepkości 5W30 Najbardziej uniwersalna lepkość na rynku, stanowiąca "złoty środek" między łatwym rozruchem zimą a solidną ochroną rozgrzanego silnika. Jest to standardowy wybór dla większości samochodów z ostatnich 20 lat, zapewniający optymalny balans między żywotnością silnika a umiarkowanym zużyciem paliwa.
Klasa jakości wg klasyfikacji API SP Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty Opel/Vauxhall OV0401547
Aprobaty Mercedes 229.31
Aprobaty Mercedes 229.51 Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin.
Aprobaty Mercedes 229.52 Ulepszona, nowocześniejsza wersja normy 229.51 229.51. Została zaprojektowana w 2013 roku specjalnie dla najnowszych silników diesla Mercedes-Benz BlueTEC (z systemem AdBlue). Stworzona specjalnie, aby radzić sobie z nowoczesnymi paliwami zawierającymi bi
Aprobaty VW 505.00 Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty VW 505.01 Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF).
Aprobaty BMW Longlife-04 (LL-04) Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF).
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C2 Norma podobna do C3 (bezpieczna dla DPF), ale kładąca większy nacisk na oszczędność paliwa (niższe opory tarcia). Często wymagana przez koncern PSA (Peugeot, Citroen) oraz Toyotę i Hondę. Zazwyczaj występuje w lepkościach 5W-30 lub 0W-30.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C3 Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar
Rodzaj oleju Syntetyczne
Pojemność 5L
Przeznaczenie Samochody osobowe
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!

Producent

15 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: OLE001830

Elf

ELF Evolution Full-Tech RPX 5W30 5L - syntetyczny olej silnikowy

ELF Evolution Full-Tech RPX 5W-30 to zaawansowany olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną technologię syntetyczną ELF. Produkt ten został opracowany specjalnie, aby sprostać szerokim i rygorystycznym wymaganiom technicznym czołowych europejskich producentów samochodów, takich jak Renault, PSA (Peugeot/Citroën) oraz Mercedes-Benz.

Cena 162,90 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h