FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W30 XTL - to najwyższej jakości olej silnikowy, oparty na technologii XTL. Dedykowany jest do samochodów osobowych i dostawczych z silnikami benzynowymi i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife). FUCHS GT1 PRO C3 5W30 został opracowany szczególnie dla samochodów marek: BMW, MERCEDES i VW, wyposażonych w nowoczesne systemy oczyszczania spalin i turbodoładowanie.
Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W30 może mieć zastosowanie w silnikach wymagających poniższych norm (klas lepkości i klas jakości).
SAE 5W30
API SN
ACEA C3
Technologia XTL
Zastosowanie technologii XTL przy produkcji oleju TITAN GT1 PRO C3 5W30 XTL, zapewnia silnikowi doskonały rozruch w niskich temperaturach otoczenia, a także idealne smarowanie w całym zakresie temperatur pracy. Gwarantuje również szybką cyrkulację oleju w magistrali, co jest niezwykle ważne przy rozruchu silnika. Właściwości oleju pozwalają także na ograniczenie zużycia paliwa, a takze na najwyższe osiągi silnika w całym zakresie temperatur pracy.
System START-STOP
Silniki z systemami START-STOP wymagają odpowiednich olejów, zapewniających łatwy proces włączania silnika. Olej FUCHS GT1 5W30 XTL gwarantuje doskonałe smarowanie silnika i zmniejszoną wartość oporów przy wielokrotnym jego rozruchu, szczególnie przy jeździe “miejskiej”.
Olej do silników zasilanych LPG i CNG
Silniki zasilane gazem LPG lub CNG wymagają zastosowania dedykowanych olejów, ponieważ to paliwo wymaga od oleju innych parametrów smarnych i temperaturowych niż jest to w przypadku etyliny. Olej silnikowy FUCHS GT1 PRO C3 5W30 zawiera w swoim składzie wszystkie potrzebne dodatki, aby stawić czoło specyficznym wymaganiom paliwa LPG i CNG
Doskonała ochrona DPF i turbiny
Olej FUCHS TITAN PRO C3 5W30 został opracowany dla pojazdów z silnikami wyposażonymi w turbosprężarki, zapewniając tym elementom bardzo skuteczne smarowanie i ochronę przed zużyciem. Ze względu na obniżoną zawartość popiołów i spełnienie wymagań specyfikacji ACEA C3, olej ten idealnie nadaje się do samochodów wyposażonych w systemy oczyszczania spalin, takie jak DPF.
Zastosowanie
Olej silnikowy FUCHS GT1 PRO C3 5W30 ma rekomendacje lub oficjalne dopuszczenia do zastosowania go w silnikach wymagających m. in. następujących norm:
FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W30 XTL - to najwyższej jakości olej silnikowy, oparty na technologii XTL. Dedykowany jest do samochodów osobowych i dostawczych z silnikami benzynowymi i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife).
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popiołów samochodów osobowych — zmniejsza emisje szkodliwych składników spalin podnosi oszczędność paliwa.
RAVENOL FO SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa
Oszczędzający paliwo olej specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów, z silnikami turbo Diesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa, z silnikami benzynowymi, spełniającymi normy emisji spalin EURO IV, wymagającymi olejów spełniających normyACEA C2,
Gulf Formula ULE 5W-30 jest syntetycznym olejem silnikowym do samochodów osobowych o niskiej emisji spalin, stworzonym przy użyciu najnowszych technologicznie dodatków tak, aby spełnić wymogi średniej zawartości SAPS (Pyłów Siarczanych, Fosforu i Siarki)
W 100% syntetyczny zmniejszający zużycie paliwa olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych samochodów wyposażonych w silniki benzynowe wymagające oleju o niskim tarciu wewnętrznym oraz o niskiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS (2,90 mPa.s).
Shell Helix Diesel Plus VA jest półsyntetycznym olejem przeznaczonym do silnikow Diesla z pompowtryskiwaczami zaprojektowanymi przez firmę Volkswagen, Audi, Skoda i Seat.
RAVENOL SMP SAE 5W-30 1L to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.