FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W30 XTL - to najwyższej jakości olej silnikowy, oparty na technologii XTL. Dedykowany jest do samochodów osobowych i dostawczych z silnikami benzynowymi i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife). FUCHS GT1 PRO C3 5W30 został opracowany szczególnie dla samochodów marek: BMW, MERCEDES i VW, wyposażonych w nowoczesne systemy oczyszczania spalin i turbodoładowanie.
Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W30 może mieć zastosowanie w silnikach wymagających poniższych norm (klas lepkości i klas jakości).
SAE 5W30
API SN
ACEA C3
Technologia XTL
Zastosowanie technologii XTL przy produkcji oleju TITAN GT1 PRO C3 5W30 XTL, zapewnia silnikowi doskonały rozruch w niskich temperaturach otoczenia, a także idealne smarowanie w całym zakresie temperatur pracy. Gwarantuje również szybką cyrkulację oleju w magistrali, co jest niezwykle ważne przy rozruchu silnika. Właściwości oleju pozwalają także na ograniczenie zużycia paliwa, a takze na najwyższe osiągi silnika w całym zakresie temperatur pracy.
System START-STOP
Silniki z systemami START-STOP wymagają odpowiednich olejów, zapewniających łatwy proces włączania silnika. Olej FUCHS GT1 5W30 XTL gwarantuje doskonałe smarowanie silnika i zmniejszoną wartość oporów przy wielokrotnym jego rozruchu, szczególnie przy jeździe “miejskiej”.
Olej do silników zasilanych LPG i CNG
Silniki zasilane gazem LPG lub CNG wymagają zastosowania dedykowanych olejów, ponieważ to paliwo wymaga od oleju innych parametrów smarnych i temperaturowych niż jest to w przypadku etyliny. Olej silnikowy FUCHS GT1 PRO C3 5W30 zawiera w swoim składzie wszystkie potrzebne dodatki, aby stawić czoło specyficznym wymaganiom paliwa LPG i CNG
Doskonała ochrona DPF i turbiny
Olej FUCHS TITAN PRO C3 5W30 został opracowany dla pojazdów z silnikami wyposażonymi w turbosprężarki, zapewniając tym elementom bardzo skuteczne smarowanie i ochronę przed zużyciem. Ze względu na obniżoną zawartość popiołów i spełnienie wymagań specyfikacji ACEA C3, olej ten idealnie nadaje się do samochodów wyposażonych w systemy oczyszczania spalin, takie jak DPF.
Zastosowanie
Olej silnikowy FUCHS GT1 PRO C3 5W30 ma rekomendacje lub oficjalne dopuszczenia do zastosowania go w silnikach wymagających m. in. następujących norm:
FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W30 XTL - to najwyższej jakości olej silnikowy, oparty na technologii XTL. Dedykowany jest do samochodów osobowych i dostawczych z silnikami benzynowymi i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife).
FANFARO 5W-30 FORD & VOLVO to wysoce wydajny, paliwooszczędny, syntetyczny olej silnikowy zaprojektowany do nowoczesnych silników benzynowych oraz wysokoprężnych produkcji Forda oraz Volvo, dla których zalecane są oleje silnikowe zgodnie z normą ACEA A5/B5.
Syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy opracowany na podstawie wysokiej jakości olejów bazowych i odpowiednio dobranych dodatków uszlachetniających zapewnienia najwyższą długotrwałą wydajność i ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
Syntetyczny, wysokiej jakości olej silnikowy odpowiedni do stosowania zarówno latem jak i zimą. Technologia oleju została opracowana w oparciu o CPF. Complex Protection Formula to gwarancja optymalnej ochrony silnika
Uniwersalny, oszczędzający paliwo, specjalnie opracowany w najlepszych laboratoriach na świecie olej silnikowy odpowiedni dla silników benzynowych, LPG i Diesla
RAVENOL HLS SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliw
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy o wysokiej wydajności do najszerszej gamy silników benzynowych i wysokoprężnych występujących w samochodach osobowych
Olej Toyota SAE 5W-30 PFE (Premium Fuel Economy) wydłuża trwałość katalitycznego układu oczyszczania spalin (w szczególności układów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF) i zapewnia doskonałe osiągi silnika.
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Mannol Ceramic 5W30 7720 to unikalny, w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, wzbogacony o syntetyczne estry i heksagonalny azotek boru (h-BN), znany jako "biały grafit".
To w pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i Diesla opracowany wspólnie z Grupą VW i rekomendowany przez Volkswagena, SEAT-a, Audi i Skodę. Zaakceptowany przez Porsche do aut z wymaganiem normy jakościowej Porsche C30
ENEOS Premium Ultra 5W30 to najwyższej klasy, w pełni syntetyczny środek smarny z podwyższoną odpornością na spadek własności smarujących w wysokich temperaturach.