Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat. Wysokowydajny pakiet dodatków (low SAPS – o niskiej zwartości siarki, popiołu i fosforu) zapewnia optymalne działanie systemów ochrony środowiska oraz filtra cząstek stałych (DPF). Skutecznie chroni przed zużyciem i zapewnia wyjątkową czystość części silnika. Zalecany do wszystkich nowoczesnych silników benzynowych oraz diesla, spełniających normy emisji spalin Euro 4 i Euro 5. Do stosowania we wszystkich silnikach, wymagających normy VW 502 00, 505 00, 505 01, 503 00, 503 01, 506 00, 506 01. Stosowany w silnikach o wydłużonym interwale wymiany oleju (do 30 000 km) i bez.
Charakterystyka produktu:
Charakterystyka
Metoda
Jednostka
Wartość
Klasa SAE
5W-30
Lepkość w 100 °C
D 445
CSt
11,40
TBN
D 2896
gKOH/kg
7,58
Temperatura krzepnięcia
D 97
°C
-42
Temperatura zapłonu COC
D 92
°C
224
Wskaźnik lepkości
D 2270
162
Spełnia wymagania / odpowiada specyfikacjom / produktom: SAE 5W-30 API SN/CF ACEA C3 BMW Longlife-04 MB 229.51 GM dexos2 VW 504.00/507.00/
Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
RAVENOL FDS SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla
Oryginalny olej silnikowy Mazda DexeliaKażdy samochód marki Mazda ma inne wymagania dotyczące środków smarnych, w zależności od modelu, typu silnika oraz częstotliwości wymiany oleju.
ENEOS Premium Ultra 5W30 to najwyższej klasy, w pełni syntetyczny środek smarny z podwyższoną odpornością na spadek własności smarujących w wysokich temperaturach.
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy typu mid SAPS, o niskim współczynniku tarcia. Jeden z produktów serii Millers Oils NANODRIVE – Low Friction Technology.
Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.