FUCHS TITAN GT1 FLEX C23 5W30 to najwyższej jakości, paliwooszczędny olej silnikowy, dedykowany do samochodów osobowych i dostawczych z silnikami benzynowymi i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife). FUCHS FLEX 23 5W30 został opracowany szczególnie dla samochodów marek: BMW, OPEL, MERCEDES i VW, wyposażonych w nowoczesne systemy oczyszczania spalin i turbosprężarkę.
Olej FUCHS TITAN flex C23 5W30 może mieć zastosowanie w silnikach wymagających poniższych norm (klas lepkości i klas jakości).
SAE 5W30
API SP
ACEA C2
ACEA C3
Zastosowanie
Olej silnikowy FUCHS GT1 FLEX C23 5W30 ma rekomendacje lub oficjalne dopuszczenia do zastosowania go w silnikach wymagających m. in. następujących norm:
BMW LONGLIFE-04
MERCEDES - MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52
VOLKSWAGEN - VW 505 00 / 505 01
System START-STOP
Silniki z systemami START-STOP wymagają odpowiednich olejów, zapewniających łatwy proces włączania silnika. Olej FUCHS FLEX C23 5W30 gwarantuje doskonałe smarowanie silnika i zmniejszoną wartość oporów przy wielokrotnym jego rozruchu, szczególnie przy jeździe “miejskiej”.
Olej do silników zasilanych LPG i CNG
Silniki zasilane gazem LPG lub CNG wymagają zastosowania dedykowanych olejów, ponieważ to paliwo wymaga od oleju innych parametrów smarnych i temperaturowych niż jest to w przypadku etyliny. Olej silnikowy FUCHS flex 23 5W30 zawiera w swoim składzie wszystkie potrzebne dodatki, aby stawić czoło specyficznym wymaganiom paliwa LPG i CNG.
Doskonała ochrona DPF i turbiny
Olej FUCHS TITAN FLEX 23 5W30 został opracowany dla pojazdów z silnikami wyposażonymi w turbosprężarki, zapewniając tym elementom bardzo skuteczne smarowanie i ochronę przed zużyciem. Ze względu na obniżoną zawartość popiołów i spełnienie wymagań specyfikacji ACEA C2 i ACEA C3, olej ten idealnie nadaje się do samochodów wyposażonych w systemy oczyszczania spalin, takie jak DPF.
FUCHS TITAN GT1 FLEX C23 5W30 to najwyższej jakości, ekstremalnie paliwooszczędny olej silnikowy, dedykowany do samochodów osobowych i dostawczych, z silnikami benzynowymi i Diesla, a także w pojazdach hybrydowych wielu producentów.
Olej silnikowy Synpower DX1 SAE 5W-30 spełnia nowo przyjętą klasyfikację API SN Plus, chroniąc silniki GDI (Gasoline Direct Injection) przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI).
Havoline Ultra R 5W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Specjalnie opracowany z myślą o samochodach marki Renault wymagających oleju spełniającego normę RN 0720.
Syntium 5000 AV 5W-30 firmy PETRONAS jest olejem typu mid SAPS, który nadaje się do wszystkich rodzajów samochodów osobowych takich, jak Volkswagen i Mercedes Benz, w tym samochodów posiadających silniki benzynowe i Diesla
Top Tec 4200 5W-30 jest całorocznym nowoczesnym olejem typu "lekki bieg", przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006r.).
GULF Formula CX 5W30 4L - syntetyczny olej silnikowy jest syntetycznym olejem silnikowym do samochodów osobowych o niskiej emisji spalin, stworzonym przy użyciu najnowszych technologicznie dodatków tak, aby spełnić wymogi średniej zawartości SAPS (Pyłów Siarczanych, Fosforu i Siarki)
Mobil Super™ 3000 Formula V 5W-30 to wysokowydajny olej silnikowy o małej zawartości popiołu, zaprojektowany aby sprostał surowym wymaganiom przedłużonej trwałości eksploatacyjnej, a jednocześnie nadal przyczyniał się do utrzymania doskonałej czystości silnika.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popioóów samochodów osobowych — zmniejsza emisje szkodliwych składników spalin podnosi oszczędność paliwa
MIHEL Ceramic Oil Racing stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środkówsmarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietówdodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują sięznacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30 to najwyższej jakości, paliwooszczędny olej silnikowy, dedykowany do samochodów osobowych i dostawczych z silnikami benzynowymi i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife).