W 100% syntetyczny olej silnikowy zmniejszający zużycie paliwa Specjalnie opracowany do najnowszych silników benzynowych, wolnossących lub z turbodoładowaniem, z wtryskiem pośrednim lub bezpośrednim, wymagających stosowania oleju silnikowego o niskim tarciu i niskiej lepkości HTHS (High Temperature High Shear) (≥ 2,9 mPa.s). Nadaje się do nowoczesnych silników benzynowych wymagających oleju paliwooszczędnego klasy lepkości 30 (API SP-RC, SP, SN, SN Plus i ILSAC GF-6a lub GF-5). Oficjalnie dopuszczony do użycia zgodnie z wymaganiami GM-dexos1 ™ GEN2 we wszystkich nowych silnikach benzynowych GM wymagających tej homologacji: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL i VAUXHALL.
Zastosowanie: Oleje silnikowe Typ Silnika: 4-suwowy Typ Produktu: 8100 Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Samochody osobowe Specyfikacje API: API SN PLUS ; ILSAC GF-5 Dopuszczenia OEM: GM dexos1® GEN3 under n° D10577HI011 ; CHRYSLER MS-6395 ; FORD M2C 929-A ; FORD M2C 946-A ; GM 6094M ; GM 4718
W 100% syntetyczny zmniejszający zużycie paliwa olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych samochodów wyposażonych w silniki benzynowe wymagające oleju o niskim tarciu wewnętrznym oraz o niskiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS (2,90 mPa.s).
RAVENOL FEL SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa,
Shell Helix Diesel Plus VA jest półsyntetycznym olejem przeznaczonym do silnikow Diesla z pompowtryskiwaczami zaprojektowanymi przez firmę Volkswagen, Audi, Skoda i Seat.
ENEOS Premium Ultra 5W30 to najwyższej klasy, w pełni syntetyczny środek smarny z podwyższoną odpornością na spadek własności smarujących w wysokich temperaturach.
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
MIHEL Ceramic Oil Racing stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środkówsmarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietówdodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują sięznacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
Najnowocześniejszy olej silnikowy, stworzony w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin DPF