W 100% syntetyczny olej silnikowy zmniejszający zużycie paliwa Specjalnie opracowany do najnowszych silników benzynowych, wolnossących lub z turbodoładowaniem, z wtryskiem pośrednim lub bezpośrednim, wymagających stosowania oleju silnikowego o niskim tarciu i niskiej lepkości HTHS (High Temperature High Shear) (≥ 2,9 mPa.s). Nadaje się do nowoczesnych silników benzynowych wymagających oleju paliwooszczędnego klasy lepkości 30 (API SP-RC, SP, SN, SN Plus i ILSAC GF-6a lub GF-5). Oficjalnie dopuszczony do użycia zgodnie z wymaganiami GM-dexos1 ™ GEN2 we wszystkich nowych silnikach benzynowych GM wymagających tej homologacji: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL i VAUXHALL.
Zastosowanie: Oleje silnikowe Typ Silnika: 4-suwowy Typ Produktu: 8100 Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Samochody osobowe Specyfikacje API: API SN PLUS ; ILSAC GF-5 Dopuszczenia OEM: GM dexos1® GEN3 under n° D10577HI011 ; CHRYSLER MS-6395 ; FORD M2C 929-A ; FORD M2C 946-A ; GM 6094M ; GM 4718
W 100% syntetyczny zmniejszający zużycie paliwa olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych samochodów wyposażonych w silniki benzynowe wymagające oleju o niskim tarciu wewnętrznym oraz o niskiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS (2,90 mPa.s).
Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN. Olej Quartz INEO ECS 5W30 produkowany jest w najnowszej technologii pozwalającej nie tylko na zmniejszenie zużycia paliwa, ale na stosowanie w pojazdach wyposażonych wsystemy oczyszczania spalin jak DPF (Diesel Particulate Filter)
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popiołów samochodów osobowych — zmniejsza emisje szkodliwych składników spalin podnosi oszczędność paliwa
Prezentowany syntetyczny olej syntetyczny Mihel 8100 wykorzystuje zaawansowaną formułę, która zapewnia maksymalne osiągi jednostce napędowej. Od pierwszych sekund po starcie gwarantuje dotarcie do wszystkich podzespołów silnika, zapewniając natychmiastowy rozruch w skrajnie niskich temperaturach.
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach.
Zaawansowany technologicznie w 100% syntetyczny olej silnikowy Extra Fuel Economy zapewniający jednocześnie wysoką ochronę silnika i zmniejszenie zużycia paliwa.
Havoline Ultra R 5W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Specjalnie opracowany z myślą o samochodach marki Renault wymagających oleju spełniającego normę RN 0720.
RAVENOL SMP SAE 5W-30 1L to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Dzięki syntetycznemu olejowi Mihel 9200 Twój silnik zyska najlepsze osiągi. Środek smarny gwarantuje ochronę przed szybkim zużyciem komponentów nawet podczas skrajnie wysokich obciążeń.
Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym marki Renault, oraz silników wymagających olejów spełniających normę ACEA C4
Olej silnikowy Synpower DX1 SAE 5W-30 spełnia nowo przyjętą klasyfikację API SN Plus, chroniąc silniki GDI (Gasoline Direct Injection) przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI).