W 100% syntetyczny olej silnikowy zmniejszający zużycie paliwa Specjalnie opracowany do najnowszych silników benzynowych, wolnossących lub z turbodoładowaniem, z wtryskiem pośrednim lub bezpośrednim, wymagających stosowania oleju silnikowego o niskim tarciu i niskiej lepkości HTHS (High Temperature High Shear) (≥ 2,9 mPa.s). Nadaje się do nowoczesnych silników benzynowych wymagających oleju paliwooszczędnego klasy lepkości 30 (API SP-RC, SP, SN, SN Plus i ILSAC GF-6a lub GF-5). Oficjalnie dopuszczony do użycia zgodnie z wymaganiami GM-dexos1 ™ GEN2 we wszystkich nowych silnikach benzynowych GM wymagających tej homologacji: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL i VAUXHALL.
Zastosowanie: Oleje silnikowe Typ Silnika: 4-suwowy Typ Produktu: 8100 Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Samochody osobowe Specyfikacje API: API SN PLUS ; ILSAC GF-5 Dopuszczenia OEM: GM dexos1® GEN3 under n° D10577HI011 ; CHRYSLER MS-6395 ; FORD M2C 929-A ; FORD M2C 946-A ; GM 6094M ; GM 4718
W 100% syntetyczny zmniejszający zużycie paliwa olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych samochodów wyposażonych w silniki benzynowe wymagające oleju o niskim tarciu wewnętrznym oraz o niskiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS (2,90 mPa.s).
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popioóów samochodów osobowych — zmniejsza emisje szkodliwych składników spalin podnosi oszczędność paliwa
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników Diesla grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), wyposażonych w filtr cząstek stałych wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V.
Nowoczesny, uniwersalny olej silnikowy do bardzo wysilonych silników. Olej szczególnie polecany do pojazdów po modyfikacjach mechanicznych i użytkowanych w motorsporcie.
ENEOS Premium Ultra 5W30 to najwyższej klasy, w pełni syntetyczny środek smarny z podwyższoną odpornością na spadek własności smarujących w wysokich temperaturach.
Shell Helix HX8 ECT C3 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z zastosowaniem najbardziej zaawansowanej technologii Shell zgodnej z systemami kontroli emisji spalin, chroniący filtry cząstek stałych samochodów z silnikami Diesla
Syntetyczny o wysokiej lejności, supernowoczesny wielosezonowy olej z unikalnymi właściwościami eksploatacyjnymi. Wyprodukowano według technologii „mid SAPS” z wysokiej jakości syntetycznych olejów bazowych, wiodących producentów europejskich.