W 100% syntetyczny olej silnikowy zmniejszający zużycie paliwa Specjalnie opracowany do najnowszych silników benzynowych, wolnossących lub z turbodoładowaniem, z wtryskiem pośrednim lub bezpośrednim, wymagających stosowania oleju silnikowego o niskim tarciu i niskiej lepkości HTHS (High Temperature High Shear) (≥ 2,9 mPa.s). Nadaje się do nowoczesnych silników benzynowych wymagających oleju paliwooszczędnego klasy lepkości 30 (API SP-RC, SP, SN, SN Plus i ILSAC GF-6a lub GF-5). Oficjalnie dopuszczony do użycia zgodnie z wymaganiami GM-dexos1 ™ GEN2 we wszystkich nowych silnikach benzynowych GM wymagających tej homologacji: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL i VAUXHALL.
Zastosowanie: Oleje silnikowe Typ Silnika: 4-suwowy Typ Produktu: 8100 Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Samochody osobowe Specyfikacje API: API SN PLUS ; ILSAC GF-5 Dopuszczenia OEM: GM dexos1® GEN3 under n° D10577HI011 ; CHRYSLER MS-6395 ; FORD M2C 929-A ; FORD M2C 946-A ; GM 6094M ; GM 4718
W 100% syntetyczny zmniejszający zużycie paliwa olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych samochodów wyposażonych w silniki benzynowe wymagające oleju o niskim tarciu wewnętrznym oraz o niskiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS (2,90 mPa.s).
RAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popioóów samochodów osobowych — zmniejsza emisje szkodliwych składników spalin podnosi oszczędność paliwa
SELENIA WR PURE ENERGY jest całkowicie syntetycznym olejem o nowej fabule, będącym w stania zaspokoić wymagania konstruktorów silników diesel najnowszej generacji.
Olej silnikowy Synpower DX1 SAE 5W-30 spełnia nowo przyjętą klasyfikację API SN Plus, chroniąc silniki GDI (Gasoline Direct Injection) przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI).
MIHEL Ceramic Oil Racing stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środkówsmarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietówdodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują sięznacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.
Olej silnikowy Synpower DX1 SAE 5W-30 spełnia nowo przyjętą klasyfikację API SN Plus, chroniąc silniki GDI (Gasoline Direct Injection) przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI).
Syntetyczny, wysokiej jakości olej silnikowy odpowiedni do stosowania zarówno latem jak i zimą. Technologia oleju została opracowana w oparciu o CPF. Complex Protection Formula to gwarancja optymalnej ochrony silnika