Olej silnikowy Synpower DX1 SAE 5W-30 spełnia nowo przyjętą klasyfikację API SN Plus, chroniąc silniki GDI (Gasoline Direct Injection) przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI). Odpowiedni do samochodów z TWC (katalizator trójdrożny). Kompatybilny z poprzednimi modelami GM z wykorzystaniem olejów silnikowych dexos 1.
Olej silnikowy Synpower DX1 SAE 5W-30 spełnia nowo przyjętą klasyfikację API SN Plus, chroniąc silniki GDI (Gasoline Direct Injection) przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI).
W pełni syntetyczny olej opracowany wspólnie z koncernem BMW, jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych.
Mihel Ceramic Oil 9100 stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środków smarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietów dodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują się znacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
Oryginalny olej Mercedes-Benz 5W30 MB 229.51 to syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych samochodów Mercedes-Benz. do silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i dedykowany do samochodów z filtrem cząstek stałych (DPF)
Mihel Ceramic Oil 9600 5W30 to w pełni syntetyczny olej do silnika. Jest to produkt, który bazuje na rewolucyjnej formule – połączeniu baz olejowych oraz dodatków, w których znajdują się cząsteczki ceramiki.
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popiołów samochodów osobowych — zmniejsza emisje szkodliwych składników spalin podnosi oszczędność paliwa
Olej silnikowy Synpower DX1 SAE 5W-30 spełnia nowo przyjętą klasyfikację API SN Plus, chroniąc silniki GDI (Gasoline Direct Injection) przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI).