Syntetyczny olej silnikowy MOTUL Specific 504.00/507.00 C3 5w30 5L do aut grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat)
VW, AUDI, SEAT, SKODA - W pełni syntetyczny olej specjalnie opracowany do silników samochodów grupy VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA),
Przeznaczony do pojazdów spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V, wyposażonych w katalizator trójfunkcyjny lub filtr cząstek stałych. Wydłużone lub standardowe okresy między wymianami oleju dla wszystkich silników, w tym Diesla z pompowtryskiwaczami. • VW Touareg R5 i V10 Tdi muszą nadal stosować Motul Specific 506.01-506.00-503.00 • dla wszystkich aut z silnikiem wymagającym VW 502.00, 505.00 lub 505.01 okresy między wymianami oleju pozostają te same, czyli co 15 000 km, nawet jeśli zastosowany jest Motul Specific 504.00-507.00 • w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do zastosowania tego oleju należy odnieść się do instrukcji obsługi
Silniki spełniające normę EURO IV wyposażone są we wrażliwe systemy w układach wydechowych: • Siarka i Fosfor dostając się do katalizatora mogą go uszkodzić w trakcie procesów w nim zachodzących co w następstwie prowadzi do nieprawidłowego jego działania • Popioły Siarczanowe zapychają filtry stosowane w silnikach Diesla a to skutkuje skróceniem żywotności silnika, wzrostem spalania i spadkiem mocy Volkswagen opracował standard 504.00,507.00 dla środków smarnych typu „low SAPS”. zgodnych ze stosowanymi obecnie, zaawansowanymi układami wydechowymi. Oleje takie pozwalają na wydłużenie okresów pomiędzy wymianami oleju, które to operacje kontrolowane są przez komputer pokładowy. Zalecenia: Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i własnym doświadczeniem. Nie mieszać z olejami niespełniającymi normy VW 504.00,507.00
W pełni syntetyczny olej specjalnie opracowany do silników samochodów grupy VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA), spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V, wyposażonych w katalizator trójfunkcyjny lub filtr cząstek stałych
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.
Syntetyczny, zapewniający podwyższoną ekonomię zużycia paliwa olej do najnowszej generacji silników benzynowych i Diesla, także z turbodoładowaniem produkowanych przez firmę Ford
Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych. Mogą być z powodzeniem stosowane w pojazdach z zapłonem iskrowym i samoczynnym, a także zasilanych gazem LPG i również tych z turbodoładowaniem.
Syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy opracowany na podstawie wysokiej jakości olejów bazowych i odpowiednio dobranych dodatków uszlachetniających zapewnienia najwyższą długotrwałą wydajność i ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
ELF EVOLUTION SXR 5W30 jest najnowszej generacji syntetycznym, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultranowoczesnej technologii opartej na specjalnej formule IMF™ (Intra Molecular Friction), olej ten znacznie zmniejsza opory tarcia wewnętrznego, co daje obniżenie tarcia w silniku i doskonałą ochronę silnika.
Olej Toyota 5W-30 Fuel Economy jest przeznaczony do samochodów z silnikami o zapłonie iskrowym. W większości samochodów Toyoty wyposażonych w silniki VVT-i stosuje się ten wysokiej jakości olej już w fabryce.
Syntetyczny, wysokiej jakości olej silnikowy odpowiedni do stosowania zarówno latem jak i zimą. Technologia oleju została opracowana w oparciu o CPF. Complex Protection Formula to gwarancja optymalnej ochrony silnika
Zaprojektowany tak, by spełniał bardzo wysokie wymagania określonych silników wysokoobciążonych,w tym BMW i Mercedes-Benz, oraz silników wymagających olejów zgodnych ze specyfikacjami API SN/CF lub ACEA C3