Syntetyczny olej silnikowy MOTUL Specific 504 00 /507 00 C3 5w30 1L do aut grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat)
VW, AUDI, SEAT, SKODA - W pełni syntetyczny olej specjalnie opracowany do silników samochodów grupy VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA),
Przeznaczony do pojazdów spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V, wyposażonych w katalizator trójfunkcyjny lub filtr cząstek stałych. Wydłużone lub standardowe okresy między wymianami oleju dla wszystkich silników, w tym Diesla z pompowtryskiwaczami. • VW Touareg R5 i V10 Tdi muszą nadal stosować Motul Specific 506.01-506.00-503.00 • dla wszystkich aut z silnikiem wymagającym VW 502.00, 505.00 lub 505.01 okresy między wymianami oleju pozostają te same, czyli co 15 000 km, nawet jeśli zastosowany jest Motul Specific 504.00-507.00 • w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do zastosowania tego oleju należy odnieść się do instrukcji obsługi
Silniki spełniające normę EURO IV wyposażone są we wrażliwe systemy w układach wydechowych: • Siarka i Fosfor dostając się do katalizatora mogą go uszkodzić w trakcie procesów w nim zachodzących co w następstwie prowadzi do nieprawidłowego jego działania • Popioły Siarczanowe zapychają filtry stosowane w silnikach Diesla a to skutkuje skróceniem żywotności silnika, wzrostem spalania i spadkiem mocy Volkswagen opracował standard 504.00,507.00 dla środków smarnych typu „low SAPS”. zgodnych ze stosowanymi obecnie, zaawansowanymi układami wydechowymi. Oleje takie pozwalają na wydłużenie okresów pomiędzy wymianami oleju, które to operacje kontrolowane są przez komputer pokładowy. Zalecenia: Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i własnym doświadczeniem. Nie mieszać z olejami niespełniającymi normy VW 504.00,507.00
W pełni syntetyczny olej specjalnie opracowany do silników samochodów grupy VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA), spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V, wyposażonych w katalizator trójfunkcyjny lub filtr cząstek stałych
Syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do pojazdów osobowych i lekkich dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i wysokoprężne gdzie wymagane jest stosowanie olejów z normą Ford WSS M2C913-D.
W pełni syntetyczny olej silnikowy typu Low SAPS, przeznaczony do samochodów, w których zastosowano filtr cząstek stałych (DPF) lub system oczyszczania spalin (TWC), w których wymagane jest zastosowanie oleju klasy ACEA C4.
GULF Formula CX 5W30 4L - syntetyczny olej silnikowy jest syntetycznym olejem silnikowym do samochodów osobowych o niskiej emisji spalin, stworzonym przy użyciu najnowszych technologicznie dodatków tak, aby spełnić wymogi średniej zawartości SAPS (Pyłów Siarczanych, Fosforu i Siarki)
Najnowocześniejszy olej silnikowy, stworzony w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin DPF
Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym marki Renault, oraz silników wymagających olejów spełniających normę ACEA C4
RAVENOL SMP SAE 5W-30 4L to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
MIHEL Ceramic Oil Racing stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środkówsmarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietówdodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują sięznacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
GM - OPEL - W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów, w których producenci (Opel,Vauxhall i Saab) zalecają stosowanie olejów zgodnych z normą GM Opel Dexos2™. Opracowany w technologii „Mid SAPS” zgodnie z wymogami GM Europe spełniającymi normy emisji spalin Euro IV i Euro V.
Mihel Ceramic Oil 9100 stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środków smarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietów dodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują się znacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.