Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym marek BMW i Mercedes-Benz, oraz silników wymagających olejów spełniających normy API SN/CF albo ACEA C3
Shell ściśle współpracuje z firmą Mercedes-Benz, prowadząc badania nad rozwojem środków smarnych
Pomyślnie przeszedł wiele testów eksploatacyjnych potwierdzających, że spełnia wymagania MB 229.511 dla oleju silnikowego
Zaprojektowany tak, by spełniał bardzo wysokie wymagania określonych silników wysokoobciążonych,w tym BMW i Mercedes-Benz, oraz silników wymagających olejów zgodnych ze specyfikacjami API SN/CF lub ACEA C3
Syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy opracowany na podstawie wysokiej jakości olejów bazowych i odpowiednio dobranych dodatków uszlachetniających zapewnienia najwyższą długotrwałą wydajność i ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
RAVENOL SMP SAE 5W-30 4L to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
RAVENOL FEL SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa,
Nowoczesny, uniwersalny olej silnikowy do bardzo wysilonych silników. Olej szczególnie polecany do pojazdów po modyfikacjach mechanicznych i użytkowanych w motorsporcie.
Syntetyczny o wysokiej lejności, supernowoczesny wielosezonowy olej z unikalnymi właściwościami eksploatacyjnymi. Wyprodukowano według technologii „mid SAPS” z wysokiej jakości syntetycznych olejów bazowych, wiodących producentów europejskich.
GM - OPEL - W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów, w których producenci (Opel,Vauxhall i Saab) zalecają stosowanie olejów zgodnych z normą GM Opel Dexos2™. Opracowany w technologii „Mid SAPS” zgodnie z wymogami GM Europe spełniającymi normy emisji spalin Euro IV i Euro V.
Olej Toyota 5W-30 Fuel Economy jest przeznaczony do samochodów z silnikami o zapłonie iskrowym. W większości samochodów Toyoty wyposażonych w silniki VVT-i stosuje się ten wysokiej jakości olej już w fabryce.
Mihel Ceramic Oil 9100 stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środków smarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietów dodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują się znacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
W pełni syntetyczny olej silnikowy typu Low SAPS, przeznaczony do samochodów, w których zastosowano filtr cząstek stałych (DPF) lub system oczyszczania spalin (TWC), w których wymagane jest zastosowanie oleju klasy ACEA C4.
Zaprojektowany tak, by spełniał bardzo wysokie wymagania określonych silników wysokoobciążonych,w tym BMW i Mercedes-Benz, oraz silników wymagających olejów zgodnych ze specyfikacjami API SN/CF lub ACEA C3