Syntetyczny olej silnikowy MOTUL Specific 504.00/507.00 C3 5w30 5L do aut grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat)
VW, AUDI, SEAT, SKODA - W pełni syntetyczny olej specjalnie opracowany do silników samochodów grupy VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA),
Przeznaczony do pojazdów spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V, wyposażonych w katalizator trójfunkcyjny lub filtr cząstek stałych. Wydłużone lub standardowe okresy między wymianami oleju dla wszystkich silników, w tym Diesla z pompowtryskiwaczami. • VW Touareg R5 i V10 Tdi muszą nadal stosować Motul Specific 506.01-506.00-503.00 • dla wszystkich aut z silnikiem wymagającym VW 502.00, 505.00 lub 505.01 okresy między wymianami oleju pozostają te same, czyli co 15 000 km, nawet jeśli zastosowany jest Motul Specific 504.00-507.00 • w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do zastosowania tego oleju należy odnieść się do instrukcji obsługi
Silniki spełniające normę EURO IV wyposażone są we wrażliwe systemy w układach wydechowych: • Siarka i Fosfor dostając się do katalizatora mogą go uszkodzić w trakcie procesów w nim zachodzących co w następstwie prowadzi do nieprawidłowego jego działania • Popioły Siarczanowe zapychają filtry stosowane w silnikach Diesla a to skutkuje skróceniem żywotności silnika, wzrostem spalania i spadkiem mocy Volkswagen opracował standard 504.00,507.00 dla środków smarnych typu „low SAPS”. zgodnych ze stosowanymi obecnie, zaawansowanymi układami wydechowymi. Oleje takie pozwalają na wydłużenie okresów pomiędzy wymianami oleju, które to operacje kontrolowane są przez komputer pokładowy. Zalecenia: Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i własnym doświadczeniem. Nie mieszać z olejami niespełniającymi normy VW 504.00,507.00
W pełni syntetyczny olej specjalnie opracowany do silników samochodów grupy VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA), spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V, wyposażonych w katalizator trójfunkcyjny lub filtr cząstek stałych
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach.
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.
Shell Helix HX8 ECT C3 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z zastosowaniem najbardziej zaawansowanej technologii Shell zgodnej z systemami kontroli emisji spalin, chroniący filtry cząstek stałych samochodów z silnikami Diesla
Havoline Energy 5W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy zalecany do nowoczesnych pojazdów samochodowych następujących marek: Ford, Jaguar Land Rover i Renault.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popioóów samochodów osobowych — zmniejsza emisje szkodliwych składników spalin podnosi oszczędność paliwa
Havoline Ultra R 5W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Specjalnie opracowany z myślą o samochodach marki Renault wymagających oleju spełniającego normę RN 0720.
Zaawansowany technologicznie w 100% syntetyczny olej silnikowy Extra Fuel Economy zapewniający jednocześnie wysoką ochronę silnika i zmniejszenie zużycia paliwa.
W pełni syntetyczny olej specjalnie opracowany do silników samochodów grupy VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA), spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V, wyposażonych w katalizator trójfunkcyjny lub filtr cząstek stałych