Liqui Moly Top Tec 4200 – Technologia, której możesz zaufać
Współczesne silniki to precyzyjne i zaawansowane konstrukcje, które wymagają równie zaawansowanej ochrony. Olej Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 to odpowiedź na te wyzwania. Opracowany na bazie najnowszej technologii syntetycznej, gwarantuje maksymalną wydajność i niezawodność przez cały okres między wymianami, nawet przy wydłużonych interwałach serwisowych (Long Life).
Dzięki starannie dobranej formule o obniżonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki (low-SAPS), olej ten jest absolutnie bezpieczny dla najdroższych elementów układu wydechowego, takich jak filtry DPF i FAP oraz katalizatory.
Kluczowe korzyści dla Twojego samochodu:
✅ Maksymalna ochrona filtra DPF/FAP: Niskopopiołowa formuła zapobiega zapychaniu się filtrów cząstek stałych, co pozwala uniknąć kosztownych napraw.
✅ Wydłużone interwały wymiany (Long Life): Spełnia rygorystyczne normy pozwalające na wymianę oleju nawet co 30 000 - 50 000 km (zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu).
✅ Wyjątkowa czystość silnika: Zaawansowane dodatki myjące utrzymują wnętrze silnika w nienagannej czystości, zapobiegając powstawaniu szkodliwych osadów.
✅ Oszczędność paliwa i redukcja emisji: Zmniejsza tarcie w silniku, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i mniejszą emisję szkodliwych substancji.
✅ Błyskawiczny start w niskich temperaturach: Zapewnia doskonałe smarowanie od pierwszych sekund po uruchomieniu silnika, nawet podczas silnych mrozów.
Zastosowanie – Do jakich aut pasuje Top Tec 4200?
Olej Top Tec 4200 został opracowany z myślą o najnowszej generacji pojazdów grupy Volkswagen (VW, Audi, Skoda, Seat), które wymagają bezkompromisowej specyfikacji VW 504.00 / 507.00. Doskonale sprawdzi się również w samochodach:
BMW (wymagających normy Longlife-04)
Mercedes-Benz (wymagających normy MB 229.51)
Porsche (wymagających normy C30)
Jest to uniwersalny olej do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla, w tym także tych z pompowtryskiwaczami (PD).
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do pojazdów wymagających norm: ACEA C2, BMW Longlife-01 (do 2018), BMW Longlife-01 FE (do 2018), Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S3, GWM, Wuling, VW 500 00, VW 501 01, VW 502 00, VW 503 00, VW 503 01, VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01 (z wyjątkiem silników R5 i V10 TDI przed 6/2006).
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy typu "low-SAPS" dla najwyższej ochrony silników benzynowych i Diesla, zwłaszcza tych wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP). To flagowy produkt Long Life rekomendowany do pojazdów grupy VAG (VW, Audi, Skoda, Seat), BMW i Mercedes-Benz.
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy typu "low-SAPS" dla najwyższej ochrony silników benzynowych i Diesla, zwłaszcza tych wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP). To flagowy produkt Long Life rekomendowany do pojazdów grupy VAG (VW, Audi, Skoda, Seat), BMW i Mercedes-Benz.
Oryginalny olej silnikowy Mazda DexeliaKażdy samochód marki Mazda ma inne wymagania dotyczące środków smarnych, w zależności od modelu, typu silnika oraz częstotliwości wymiany oleju.
Spełnia specyfikacje: ACEA A5; ACEA B5; Ford WSS-M2C 913-D; Jaguar / Land Rover STJLR.03.5003; Fiat 9.55535-G1; Ford WSS-M2C 913-A; Ford WSS-M2C 913-B; Ford WSS-M2C 913-C; OLEJ DO FORDA
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC).
Enviro+ GF-5 jest przeznaczony do zastosowania w nowoczesnych silnikach 4,6 i 8+ cylindrowych, wielozaworowych w tym VVT, z wieloma wałkami rozrządu, wolnossących, turbodoładowanych.
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
RAVENOL DXG SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy typu "low-SAPS" dla najwyższej ochrony silników benzynowych i Diesla, zwłaszcza tych wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP). To flagowy produkt Long Life rekomendowany do pojazdów grupy VAG (VW, Audi, Skoda, Seat), BMW i Mercedes-Benz.