ORLEN PLATINUM RIDER CRUISER 4T 15W50
Charakterystyka
Olej półsyntetyczny odpowiedni do wszystkich rodzajów motocykli i skuterów, także klasycznych, każdego producenta o dowolnej pojemności skokowej. Idealny do jednośladów, w których producent zaleca olej w klasie lepkości i jakości podanej poniżej. Dzięki zaawansowanej technologicznie formule HTS (High Temperature Stability) umożliwia maksymalne wykorzystanie mocy silnika oraz zmniejsza odkładanie się osadów węglowych podczas pracy silnika w ekstremalnych temperaturach.
Spełnia restrykcyjne ograniczenia dotyczące zawartości w spalinach związków toksycznych dla środowiska, obowiązujące zgodnie z normą Euro dla motocykli.
Dzięki doskonałej kompozycji dodatków uszlachetniających z wysokojakościowymi olejami bazowymi olej gwarantuje stabilną pracę oraz skuteczne smarowanie silnika, skrzyni biegów oraz przekładni w każdych warunkach eksploatacji.
Posiada najwyższe specyfikacje jakościowe JASO (Japanese Automotive Standards Organization) oraz gwarancję niezawodności potwierdzoną przez zespół motocyklowy „ORLEN TEAM”
Zastosowanie
Przeznaczony do smarowania silników czterosuwowych motocykli typu Cruiser, Choper, Enduro oraz jednostek turystycznych. Doskonale się sprawdza w silnikach widlastych typu V-Twin. Olej może być stosowany także do motocyklowych skrzyni biegów i przekładni ze sprzęgłem mokrym.
Jakość:
|
API: SL JASO MA-2 |
Lepkość: |
SAE: 15W-50 |
Parametry fizyko-chemiczne
Parametry |
Jednostki |
Wartości typowe |
Klasa lepkości SAE |
- |
15W-50 |
Lepkość kinematyczna w temp. 1000C |
mm2/s |
16,9 |
Wskaźnik lepkości |
- |
140 |
Temperatura płynięcia |
0C |
-27 |
Temperatura zapłonu |
0C |
205 |
Lepkość strukturalna CCS w temp. -250C |
mPa*s |
6300 |
Uwaga: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu. |