MILLERS OILS Motorsport CFS 10w40 5L Nanodrive pełni syntetyczny olej na bazie potrójnych estrów
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100 % bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi. CFS 10w40 jest rekomendowany do użytku na drogach oraz w motorsporcie. Znakomity dla silników o mniejszej pojemności, zarówno z-, jak i bez- turbo, zwłaszcza poddawanych skrajnym obciążeniom w rajdach oraz wyścigach.
Stosowanie MILLERS OILS Motorsport 10w40 NT:
Do użytku bez żadnych dodatków w silnikach seryjnych i wyczynowych.
Korzyści MILLERS OILS Motorsport 10w40 NT:
Zapewnia o 26 % niższe tarcie oraz wyższą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do standardowego oleju silnikowego
Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do wielokrotnie większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
CFS 10W40 jest idealny dla wysokoobrotowych silników.
Charakterystyka MILLERS OILS Motorsport 10w40 NT:
Znacznie przewyższa wymagania API SL/CF, oraz ACEA A3/B4
Temperatura pracy do 125 C, maksymalnie (chwilowo) do 150 C
Parametry MILLERS OILS Motorsport 10w40 NT:
Lepkość SAE 10w40 Ciężar właściwy przy 15C 0.879 Lepkość kinematyczna przy 100C 15,5 cSt Lepkość kinematyczna przy 40C 105,3 cSt Indeks lepkości 156 Temperatura krzepnięcia C -33 Temperatura zapłonu C 243 Lepkość na zimno -25 C 7,000cP Maximum TBN mg KOH / gm 10.0
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.
Nowoczesny, półsyntetyczny olej silnikowy bardzo wysokiej jakości, zalecany do stosowania w silnikach wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych z wtryskiem pośrednim i/lub bezpośrednim.
Unikalny, innowacyjny, syntetyczny olej silnikowy klasy ekonomicznej o specjalnych właściwościach przeciwzatarciowych dzięki dodatkowi syntetycznych estrów i sześciokątnego azotku boru h-BN (biały grafit)
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających. Zastosowana technologia pozwala na uzyskanie doskonałych parametrów oleju, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów jednocześnie zapewniając lepszą...
Syntium 800 EU 10W-40 firmy PETRONAS jest zalecany dla wszystkich rodzajów samochodów osobowych oraz najnowszych samochodów wyczynowych wyposażonych we wtrysk paliwa, wiele zaworów, turbosprężarki lub sprężarki, działa w najtrudniejszych warunkach eksploatacji.
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy premium SAE 10w40, z umiarkowaną liczbą detergentów.Specjalnie opracowany dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających. Zastosowana technologia pozwala na uzyskanie doskonałych parametrów oleju, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów jednocześnie zapewniając lepszą...
FANFARO CHEVROLET OPEL 10W40 to półsyntetyczny olej silnikowy, stworzony specjalnie do aut koncernu GENERL MOTORS. Nowoczesny pakiet dodatków uszlachetniających ma zapewnić długoletnią i bezproblemową obsługę auta.
Wysokiej jakości olej silnikowy klasy Premium. Opracowany z wykorzystaniem technologii syntetycznej w celu zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy.
MoS2-Leichtluf 10W-40 Olejpółsyntetyczny MoS2 Leichtlauf zawiera formułę powodujjącą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju.