MILLERS OILS Motorsport CFS 10w40 1L Nanodrive pełni syntetyczny olej na bazie potrójnych estrów
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100 % bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi. CFS 10w40 jest rekomendowany do użytku na drogach oraz w motorsporcie. Znakomity dla silników o mniejszej pojemności, zarówno z-, jak i bez- turbo, zwłaszcza poddawanych skrajnym obciążeniom w rajdach oraz wyścigach.
Stosowanie MILLERS OILS Motorsport CFS 10w40 :
Do użytku bez żadnych dodatków w silnikach seryjnych i wyczynowych.
Korzyści MILLERS OILS Motorsport CFS 10w40 :
Zapewnia o 26 % niższe tarcie oraz wyższą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do standardowego oleju silnikowego
Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do wielokrotnie większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
CFS 10W40 jest idealny dla wysokoobrotowych silników.
Znacznie przewyższa wymagania API SL/CF, oraz ACEA A3/B4
Temperatura pracy do 125 C, maksymalnie (chwilowo) do 150 C
Parametry MILLERS OILS Motorsport CFS 10w40 :
Lepkość SAE 10w40 Ciężar właściwy przy 15C 0.879 Lepkość kinematyczna przy 100C 15,5 cSt Lepkość kinematyczna przy 40C 105,3 cSt Indeks lepkości 156 Temperatura krzepnięcia C -33 Temperatura zapłonu C 243 Lepkość na zimno -25 C 7,000cP Maximum TBN mg KOH / gm 10.0
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.
FANFARO CHEVROLET OPEL 10W40 to półsyntetyczny olej silnikowy, stworzony specjalnie do aut koncernu GENERL MOTORS. Nowoczesny pakiet dodatków uszlachetniających ma zapewnić długoletnią i bezproblemową obsługę auta.
Najnowszej generacji, wielosezonowy olej półsyntetyczny, zestawiony ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających.
MOTUL 4100 PROTECT 10W40 to zaawansowany technologicznie olej silnikowy Technosynthese®, zaprojektowany, aby zapewnić skuteczną ochronę i zwiększoną czystość silnika w szerokiej gamie konwencjonalnych samochodów.
Mannol Defender 10W-40 – uniwersalny wielosezonowy półsyntetyczny olej silnikowy z hydrosyntetyczną bazą do nowoczesnych silników benzynowych i diesla bez i z turbodoładowaniem.
K2 TEXAR 5W-30 XN-C3 1L to olej przeznaczony do wszystkich silników benzynowych i Diesla, także wyposażonych w nowoczesne układy oczyszczania spalin, w których producenci zalecają stosowanie oleju silnikowego 5W30 wg ACEA C2 i/lub C3, API SN.
Gulf TEC Plus 10W-40 jest zalecany do nowoczesnych wysokoobrotowych, wielo-zaworowych, silników samochodów osobowych, vanów, SUV-ów i lekkich cięŜarówek
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających. Zastosowana technologia pozwala na uzyskanie doskonałych parametrów oleju, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów jednocześnie zapewniając lepszą...
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.