Wysokogatunkowy, wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy przeznaczony zarówno do silników beznynowych, jaki i silników Diesla. Zalecany do stosowania we wszystkich nowoczesnych silnikach zarówno w samochodach osobowych, jak i pojazdach dostawczych. Zapewnia doskonałe smarowanie we wszystkich warunkach eksploatacji.
• Zapewnia silnikowi czystość gwarantująca bezawaryjne działanie
• Skutecznie ogranicza powstawanie osadów i szlamów
Własności * Wysoka stabilność termiczna, wyjątkowa odporność na utlenianie i nowoczesny pakiet dodatków myjąco-płuczących
* Zapobiegają powstawaniu osadów i szlamów, pozwalając jednocześnie wydłużyć żywotność silnika i utrzymać jego wnętrze w czystości * Odpowiedni, wysoki poziom zabezpieczenia przed zużyciem mechanicznym
* Wydłużona żywotność silnika i niższe koszty utrzymania * Wysoki wskaźnik lepkości i wysoka odporność na ścinanie
* Doskonałe smarowanie w każdych warunkach eksploatacyjnych
Zastosowanie Olej Mobil Super S 10W-40 jest zalecany do stosowania we wszystkich nowoczesnych wysokoobciążonych silnikach benzynowych i wysokoprężnych również tych turbodoładowanych znajdujących zastosowanie w szerokiej gamie samochodów osobowych i pojazdów dostawczych.
Klasa lepkości: SAE 10W-40
Klasa jakości: API SL/CF, ACEA A3/B3
Specyfikacje: MB 229.1, VW 501.01/505.00
Szczegóły produktu
OLE000043
14 Przedmioty
Opis
Klasa lepkości
10W40
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SL
Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku.
Klasa jakości wg klasyfikacji API
CF
To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Aprobaty
Mercedes 229.1
Aprobaty
VW 501.01
Aprobaty
VW 505.00
Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Mannol Defender 10W-40 – uniwersalny wielosezonowy półsyntetyczny olej silnikowy z hydrosyntetyczną bazą do nowoczesnych silników benzynowych i diesla bez i z turbodoładowaniem.
MOTUL 4100 PROTECT 10W40 to zaawansowany technologicznie olej silnikowy Technosynthese®, zaprojektowany, aby zapewnić skuteczną ochronę i zwiększoną czystość silnika w szerokiej gamie konwencjonalnych samochodów.
Najnowszej generacji, wielosezonowy olej półsyntetyczny, zestawiony ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających.
Super Leichtlauf 10W-40 Olej półsyntetyczny typu lekki bieg.Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika.
Nowoczesny, półsyntetyczny olej silnikowy bardzo wysokiej jakości, zalecany do stosowania w silnikach wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych z wtryskiem pośrednim i/lub bezpośrednim.
Mannol Defender 10W-40 – uniwersalny wielosezonowy półsyntetyczny olej silnikowy z hydrosyntetyczną bazą do nowoczesnych silników benzynowych i diesla bez i z turbodoładowaniem.
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy premium SAE 10w40, z umiarkowaną liczbą detergentów.Specjalnie opracowany dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju