PLATINUM Max Expert A3/B4 10w40 4L - wielosezonowy olej silnikowy
Najwyższej jakości, wielosezonowy olej silnikowy został opracowany w oparciu o technologię nowej generacji zapewniającą doskonałą ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji. Ponadto redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów, zapewniając lepszą kontrolę osadów. Odpowiedni do silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Gwarantuje:
kompletną ochronę elementów silnika przed korozją,
skuteczne odprowadzanie ciepła z silnika,
czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie,
doskonałą ochronę przed tworzeniem się szlamów i osadów.
Zastosowania PLATINUM Max Expert A3/B4 10w40
Platinum Max Expert A3/B4 10W-40 przeznaczony jest do całorocznej eksploatacji w nowoczesnych silnikach o zapłonie iskrowym lub silnikach Diesla w samochodach osobowych lub lekkich dostawczych. Odpowiedni do silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Rekomendowany do eksploatacji w każdych warunkach jazdy zarówno latem jak i zima. Z powodzeniem może być stosowany w pojazdach nieco starszego typu, co do których producent zaleca oleje klasy lepkości i jakości podanej w opisie produktu.
Normy, aprobaty, specyfikacje PLATINUM Max Expert A3/B4 10w40 4L
Spełnia wymagania:
VW 502 00/505 00;
Mercedes-Benz 229.1;
Renault RN 0700;
RN0710;
Fiat 9.55535 D2;
Fiat 9.55535 G2.
Parametry
Jedn.
Wartości typowe
klasa lepkości SAE
-
10W-40
lepkość kinematyczna w temp. 1000C
mm2/s
14,1
lepkość strukturalna CCS w -250C
mPa*s
6480
wskaźnik lepkości
-
152
temperatura zapłonu
°C
224
temperatura płynięcia
°C
-39
liczba zasadowa TBN
Mg KOH/g
10,2
Uwaga: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu
MOTUL 4100 SYN-nergy SPEC 10W-40 to zaawansowany syntetyczny olej Technosynthese® zapewniający wysoką ochronę silnika. Rekomendowany dla większości europejskich producentów samochodów, takich jak MERCEDES, VAG (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat i Cupra), STELLANTIS (Peugeot, Citroën, DS) oraz RENAULT.
Najnowszej generacji, wielosezonowy olej półsyntetyczny, zestawiony ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających.
MOTUL 4100 SYN-nergy SPEC 10W-40 to zaawansowany syntetyczny olej Technosynthese® zapewniający wysoką ochronę silnika. Rekomendowany dla większości europejskich producentów samochodów, takich jak MERCEDES, VAG (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat i Cupra), STELLANTIS (Peugeot, Citroën, DS) oraz RENAULT.
MoS2-Leichtluf 10W-40 Olejpółsyntetyczny MoS2 Leichtlauf zawiera formułę powodujjącą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju.
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających. Zastosowana technologia pozwala na uzyskanie doskonałych parametrów oleju, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów jednocześnie zapewniając lepszą...
CASTROL GTX 10W-40 A3/B4 - Zapewnia maksymalna ochronę w niesprzyjających warunkach jazdy i przedłuża żywotność silnika. Chroń swój samochód przed szkodliwymi osadami razem z Castrol GTX.
K2 TEXAR 5W-30 XN-C3 1L to olej przeznaczony do wszystkich silników benzynowych i Diesla, także wyposażonych w nowoczesne układy oczyszczania spalin, w których producenci zalecają stosowanie oleju silnikowego 5W30 wg ACEA C2 i/lub C3, API SN.
FANFARO CHEVROLET OPEL 10W40 to półsyntetyczny olej silnikowy, stworzony specjalnie do aut koncernu GENERL MOTORS. Nowoczesny pakiet dodatków uszlachetniających ma zapewnić długoletnią i bezproblemową obsługę auta.