MILLERS OILS Classic Pistoneeze 10w40 10w40 5L olej silnikowy do aut klasycznych
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy premium SAE 10w40, z umiarkowaną liczbą detergentów. Specjalnie opracowany dla starszych samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju. Zawiera dodatki chroniące przed zatarciem, utlenianiem się oleju, oraz korozją panewek. Zawiera ZDDP (cynk/fosfor).
Stosowanie MILLERS Classic Pistoneeze 10w40:
Do zastosowania głównie w silnikach samochodów klasycznych, zarówno benzynowych, jak i Diesel, które wymagają oleju o lepkości 10w40.
Korzyści MILLERS Classic Pistoneeze 10w40:
• zaawansowany technologicznie zestaw dodatków oraz lepkość „z epoki” zapewniają optymalne właściwości smarne • dobre rozwiązanie dla pojazdów o dużym przebiegu, gdzie występuje problem z nadmiernym zużyciem oleju (pomaga wysoka lepkość), oraz z wyciekami • nowoczesna technologia gwarantuje, że olej spełnia zarówno dość nowoczesne normy, jak i ówczesne specyfikacje • zawiera estry syntetyczne, które zapewniają ochronę także wtedy, gdy pojazd nie jest uruchamiany przez dłuższy czas, a po uruchomieniu dbają o to, by silnik osiągnął natychmiast właściwe ciśnienie oleju
• znakomity olej silnikowy do youngtimerów
Charakterystyka MILLERS Classic Pistoneeze 10w40:
API SL/CF, ACEA A3/B4, MB 229.1 SAE klasa lepkości: 10w40 Ciężar właściwy przy 150C: 0,865 Lepkość kinematyczna przy 1000C: 13,0 cSt Lepkość kinematyczna przy 400C: 85,65 cSt Indeks lepkości 149 Temperatura krzepnięcia: <-420C Temperatura zapłonu: >2130C Lepkość na zimno: 4,500 cP
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy premium SAE 20w50, z umiarkowaną liczbą detergentów.Specjalnie opracowany dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy premium SAE 20w50, z umiarkowaną liczbą detergentów.Specjalnie opracowany dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju
K2 TEXAR 5W-30 XN-C3 1L to olej przeznaczony do wszystkich silników benzynowych i Diesla, także wyposażonych w nowoczesne układy oczyszczania spalin, w których producenci zalecają stosowanie oleju silnikowego 5W30 wg ACEA C2 i/lub C3, API SN.
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.
Gulf TEC Plus 10W-40 jest zalecany do nowoczesnych wysokoobrotowych, wielo-zaworowych, silników samochodów osobowych, vanów, SUV-ów i lekkich cięŜarówek
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających. Zastosowana technologia pozwala na uzyskanie doskonałych parametrów oleju, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów jednocześnie zapewniając lepszą...
MoS2-Leichtluf 10W-40 Olejpółsyntetyczny MoS2 Leichtlauf zawiera formułę powodujjącą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju.
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy premium SAE 10w40, z umiarkowaną liczbą detergentów.Specjalnie opracowany dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju