MILLERS OILS Classic Pistoneeze 10w30 5L olej silnikowy do aut klasycznych
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy premium SAE 10w30, z umiarkowaną liczbą detergentów. Specjalnie opracowany dla starszych samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju. Zawiera dodatki chroniące przed zatarciem, utlenianiem się oleju, oraz korozją panewek. Zawiera ZDDP (cynk/fosfor).
Stosowanie MILLERS Classic Pistoneeze 10w30:
Do zastosowania głównie w silnikach samochodów klasycznych, zarówno benzynowych, jak i Diesel, które wymagają oleju o lepkości 10w30.
Korzyści MILLERS Classic Pistoneeze 10w30:
• zaawansowany technologicznie zestaw dodatków oraz lepkość „z epoki” zapewniają optymalne właściwości smarne • dobre rozwiązanie dla pojazdów o dużym przebiegu, gdzie występuje problem z nadmiernym zużyciem oleju (pomaga wysoka lepkość), oraz z wyciekami • nowoczesna technologia gwarantuje, że olej spełnia zarówno dość nowoczesne normy, jak i ówczesne specyfikacje • zawiera estry syntetyczne, które zapewniają ochronę także wtedy, gdy pojazd nie jest uruchamiany przez dłuższy czas, a po uruchomieniu dbają o to, by silnik osiągnął natychmiast właściwe ciśnienie oleju
Charakterystyk MILLERS Classic Pistoneeze 10w30:
API SL/CF, ACEA A3/B4, MB 229.1 SAE klasa lepkości: 10w30 Ciężar właściwy przy 150C: 0,871 Lepkość kinematyczna przy 1000C: 10,2 cSt Lepkość kinematyczna przy 400C: 61,2 cSt Indeks lepkości 154 Temperatura krzepnięcia: <-420C Temperatura zapłonu: >2060C Lepkość na zimno: 4,000 cP
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy premium SAE 20w50, z umiarkowaną liczbą detergentów.Specjalnie opracowany dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy premium SAE 10w40, z umiarkowaną liczbą detergentów.Specjalnie opracowany dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy premium SAE 20w50, z umiarkowaną liczbą detergentów.Specjalnie opracowany dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju
W pełni syntetyczny olej do silników i skrzyń biegów (jeśli zgodny ze specyfikacją), gdzie wymagany jest olej 10w30. Opracowany z wykorzystaniem najnowszych technologii, dla maksymalnych osiągów w silnikach czterosuwowych.