Semi synthetic, full saps, do silników benzynowych i Diesel.
Zastosowanie MILLERS OILS Trident Professional 10w40:
Profesjonalny olej do nowoczesnych silników. Opracowany z myślą o spełnieniu specyfikacji OEM. Rekomendowany do silników wymagających oleju 10w40, zgodnie z normami prezentowanymi poniżej, a także do skrzyń biegów wymagających oleju MTF-94.
Charakterystyka MILLERS OILS Trident Professional 10w40:
ACEA A3/B4, ACEA A3/B3, API SN, SM, SL, CF
Przeznaczenie MILLERS OILS Trident Professional 10w40:
BMW Longlife-98, Fiat 9.55535-G2, Fiat 9.55535-D2, MB 229.3, MB 229.1, PSA B71-2300 <2014, PSA B71-2295, PSA B71-2294, Renault RN0700 / RN0710, VW 502 00 / 505 00, VW 500 00 / 501 01, Land Rover MTF-94 Specification
Cechy i korzyści MILLERS OILS Trident Professional 10w40:
znakomita płynność podczas rozruchu niskich temperaturach, co pomaga chronić kluczowe komponenty w silniku
stabilna lepkość w wysokich temperaturach, zapewnia ochronę silnika przed zużyciem
opracowany przy użyciu technologii zapewniającej czystość i niezawodność silnika, która redukuje emisję spalin, i pozwala na wydłużone interwały wymiany
technologia Millers Oils stop start dostarcza stałą ochronę w zimnych i gorących warunkach użytkowania
Parametry MILLERS OILS Trident Professional 10w40:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,870 Lepkość kinematyczna przy 100 C, cSt:…14 Lepkość kinematyczna przy 40 C:...92 cSt Indeks lepkości:...156 Temperatura krzepnięcia:... -36 C Temperatura zapłonu:...228 C TBN:...10 mg KOH / g HTHS:...3,7 mPa s
Kod produktu: 5991-5L
Szczegóły produktu
OLE000557
17 Przedmioty
Opis
Klasa lepkości
10W40
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SL
Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku.
Klasa jakości wg klasyfikacji API
CF
To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SN
Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SM
Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku.
Aprobaty
PSA B71 2294
Aprobaty
Renault RN0710
Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki.
Aprobaty
Mercedes 229.1
Aprobaty
PSA B71 2300
Aprobaty
VW 501.01
Aprobaty
Mercedes 229.3
Aprobaty
VW 500.00
Aprobaty
VW 502.00
Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty
Fiat 9.55535-G2
Aprobaty
VW 505.00
Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty
Fiat 9.55535-D2
Aprobaty
PSA B71 2295
Aprobaty
Renault RN0700
Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Aprobaty
BMW Longlife-98 (LL-98)
Historyczna norma dla starszych modeli BMW wyprodukowanych przed 2002 rokiem. Obecnie jest już praktycznie niespotykana, ponieważ została w pełni zastąpiona przez nowszą specyfikację BMW Longlife-01, którą można bezpiecznie stosować w jej miejsce.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
A3
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
A3/B3
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
A3/B4
Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających. Zastosowana technologia pozwala na uzyskanie doskonałych parametrów oleju, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów jednocześnie zapewniając lepszą...
ELF EVOLUTION 700 Turbo Diesel 10W40 jest najnowszej generacji, wielosezonowym olejem półsyntetycznym, zestawionym ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających.
Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają skuteczną ochronę silnika. Dodatki myjące i dyspergujące najnowszej generacji zasosowane w oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają czystość silnika, jednocześnie chroniąc przed spadkiem mocy.
Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają skuteczną ochronę silnika. Dodatki myjące i dyspergujące najnowszej generacji zasosowane w oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają czystość silnika, jednocześnie chroniąc przed spadkiem mocy.
MaxLife Motor Oil 10W-40 półsyntetyczny olej, który spowalnia proces starzenia i wydłuża żywotność starszych silników.Dzięki unikalnemu systemowi dodatków uszlachetniających skutecznie regeneruje i konserwuje uszczelki, zapobiega wyciekom i minimalizuje zużycie oleju. Zapobiega utlenianiu oleju i ułatwia rozruch silnika w niskich temperaturach.
MaxLife Motor Oil 10W-40 półsyntetyczny olej, który spowalnia proces starzenia i wydłuża żywotność starszych silników.Dzięki unikalnemu systemowi dodatków uszlachetniających skutecznie regeneruje i konserwuje uszczelki, zapobiega wyciekom i minimalizuje zużycie oleju. Zapobiega utlenianiu oleju i ułatwia rozruch silnika w niskich temperaturach.
Super Leichtlauf 10W-40 Olej półsyntetyczny typu lekki bieg.Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika.