• Ostatnie sztuki
  • Chwilowo niedostępny
NESTE PREMIUM+ 10W40 1L | Sklep online Galonoleje.pl
  • NESTE PREMIUM+ 10W40 1L | Sklep online Galonoleje.pl
  • NESTE PREMIUM+ 10W40 1L | Sklep online Galonoleje.pl

NESTE Premium+ 10W40 1L - półsyntetyczny olej silnikowy

116352B1
116352B1
Neste
Chwilowo niedostępny
Cena
30,00 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

NESTE PREMIUM+ 10W40

POPRZEDNIA NAZWA: city standard 10w40 / premium 10w40

Neste Premium+ 10W-40 jest olejem półsyntetycznym do całorocznego stosowania. Może być stosowany zarówno w silnikach benzynowych jak i dieslowskich oraz silnika zasilanych LPG.
Sprawdź w instrukcji obsługi pojazdu, czy olej może być użyty w twoim silniku.

KLASA JAKOŚCI:

  • SAE 10W-40
  • API SN, SM, SL, SJ/CF
  • ACEA A3/B4, A3/B3

SPECYFIKACJE:

  • MB 229.3
  • PSA B71 2300
  • Renault RN0700/RN0710
  • VW 502.00 / 505.00
  • Zalecany do stosowania, kiedy wymagana jest norma Fiat 9.55535.D2 i G2

Gęstość, kg/m3 przy temp. 15 C: 869

Temperatura zapłonu C (COC): 232

Temperatura płynięcia C: -39

Indeks lepkości: 150

Lepkość (mm2/s) w 40C: 95

Lepkość (mm2/s) w 100C: 14

Graniczna temperatura pompowalności / C: <-33

Szczegóły produktu
116352B1

Opis

Klasa lepkości 10W40
Klasa jakości wg klasyfikacji API CF To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Klasa jakości wg klasyfikacji API SN Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Klasa jakości wg klasyfikacji API SM Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku.
Klasa jakości wg klasyfikacji API SJ
Klasa jakości wg klasyfikacji API SL Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku.
Aprobaty PSA B71 2300
Aprobaty Fiat 9.55535-D2
Aprobaty Renault RN0700 Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Aprobaty Renault RN0710 Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki.
Aprobaty VW 502.00 Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty Mercedes 229.3
Aprobaty VW 505.00 Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty Fiat 9.55535-G2
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA A3
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA A3/B3
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA A3/B4 Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows
Rodzaj oleju Półsyntetyczne
Pojemność 1L
Przeznaczenie Samochody osobowe
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!

Producent

16 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: OLE000135

Orlen Platinum

PLATINUM Classic Semisynthetic 10W40 4,5L - półsyntetyczny olej silnikowy

Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających. Zastosowana technologia pozwala na uzyskanie doskonałych parametrów oleju, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów jednocześnie zapewniając lepszą...

Cena 80,90 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h