• Ostatnie sztuki
TEXACO HAVOLINE EXTRA 10W40 5L | Sklep online Galonoleje.pl

TEXACO HAVOLINE EXTRA 10W40 5L

OLE000308
OLE000308
Texaco
W magazynie - Wysyłka w 24h
3 szt.

Adres sklepu Ilość
Białystok, ul. Hetmańska 70 3 szt.
Białystok, ul. Rycerska 1 0 szt.

Dostępne warianty:

Cena
123,90 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

TEXACO HAVOLINE EXTRA 10W40 5L

Havoline Extra 10W-40 – Półsyntetyczny olej silnikowy. Zalecany do starszych pojazdów samochodowych o dużym przebiegu następujących marek: VW, Mercedes-Benz, Fiat, Renault, Citroën, Peugeot oraz samochodów wymagających oleju spełniającego wymagania ACEA A3/B3, A3/B4 lub API SN/CF. Olej bazowy premium w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami poprawiającycymi wskaźnik lepkości zapewnia ochronę silnika przed zużyciem podczas zimnego rozruchu oraz w wysokich temperaturach. Przeznaczony do całorocznej ochrony i wydajnej pracy silnika. Zaawansowane technologicznie dodatki myjące o wysokiej zawartości popiołów i liczby TBN ograniczają możliwość powstawania osadów i szlamów, wydłużając trwałość silnika.

Specyfikacje i dopuszczenia

  • MB-Approval 229.3, 226.5
  • RN 0700, RN 0710
  • VW 501.01, 502.00, 505.00
  • FIAT 9.55535 G2/D2
  • PSA B71-23006

Klasy jakościowe i lepkościowe

  • SAE 10W-40
  • ACEA A3/B4 (obejmuje A3/B3)
  • API SN, CF

Szczegóły produktu
OLE000308
3 Przedmioty

Opis

Klasa lepkości 10W40 Klasyczna lepkość (zazwyczaj półsyntetyk) przeznaczona głównie do starszych samochodów i prostszych konstrukcji o dużym przebiegu. Jest gęstszy w niskich temperaturach, co utrudnia zimowy start, ale za to dobrze uszczelnia zużyte silniki i pomaga ograniczyć nadmierne zużycie oleju.
Klasa jakości wg klasyfikacji API SN Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Klasa jakości wg klasyfikacji API CF To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Aprobaty PSA B71 2300
Aprobaty Renault RN0710 Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki.
Aprobaty VW 501.01
Aprobaty Mercedes 229.3
Aprobaty VW 502.00 Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty Fiat 9.55535-G2
Aprobaty VW 505.00 Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty Fiat 9.55535-D2
Aprobaty Mercedes 226.5
Aprobaty Renault RN0700 Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA A3
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA A3/B3
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA A3/B4 Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows
Rodzaj oleju Półsyntetyczne
Pojemność 5L
Przeznaczenie Samochody osobowe
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!

Producent

Osoba odpowiedzialna

14 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: OLE000150

Valvoline

VALVOLINE Maxlife 10w40 1L - półsyntetyczny olej silnikowy

MaxLife Motor Oil 10W-40 półsyntetyczny olej, który spowalnia proces starzenia i wydłuża żywotność starszych silników.Dzięki unikalnemu systemowi dodatków uszlachetniających skutecznie regeneruje i konserwuje uszczelki, zapobiega wyciekom i minimalizuje zużycie oleju. Zapobiega utlenianiu oleju i ułatwia rozruch silnika w niskich temperaturach.

Cena 27,90 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h

Indeks: OLE003255

Neste

NESTE Premium A3/B4 10W40 1L – Syntetyczny olej silnikowy API SN

Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy NESTE Premium A3/B4 10W-40 w opakowaniu 1L. Zapewnia kompleksową ochronę silnika przed zużyciem, utrzymuje jego czystość i gwarantuje pewny rozruch w niskich temperaturach. Przekracza wymagania norm API SN oraz ACEA A3/B4. Idealny do silników benzynowych i Diesla w samochodach osobowych i dostawczych.

Cena 35,00 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h

Indeks: OLE000146

Total

TOTAL Quartz 7000 10W40 1L - półsyntetyczny olej silnikowy

Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają skuteczną ochronę silnika. Dodatki myjące i dyspergujące najnowszej generacji zasosowane w oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają czystość silnika, jednocześnie chroniąc przed spadkiem mocy.

Cena 31,99 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h