W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych
Zalecany dla nowoczesnych silników Euro V wymagających oleju klasy ACEA C2 oraz SAE 0W-30. Kompatybilny z ukaładami obróbki spalin, katalizatorami trójfunkcyjnymi (TWC) oraz filtrami cząstek satłych DPF. Zalecenia: Toyota, Honda i Subaru silniki diesla z DPF.
Zastosowanie: Oleje silnikowe
Typ Silnika: 4-suwowy
Typ Produktu: 8100
Jakość: 100% Syntetyczny
Zakres Produktów: Samochody osobowe
Specyfikacje ACEA: ACEA C2
Specyfikacje API: API PERFORMANCE SP
Dopuszczenia OEM
FORD WSS-M2C950-A, JAGUAR STJLR.03.5007
OEM Performances
CHRYSLER MS-13340, CHRYSLER MS-90047, FIAT 9.55535-GS1, FIAT 9.55535-DS1
RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
TOTAL QUARTZ INEO XTRA LONG LIFE 0W-20 z ART jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym opracowanym specjalnie w celu spełnienia najsurowszych norm ACEA i wymagań technicznych producentów pojazdów.
TOYOTA Premium Fuel Economy 0W30 3wz/4wz to syntetyczny olej silnikowy, który zapewnia doskonałą ochronę i wydajność silników Diesla z filtrem cząstek stałych DPF.
RAVENOL SSV FUEL ECONOMY SAE 0W-30 w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Najwyższej jakości w 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników Diesla "BlueHDi" wyposażonych w układy katalityczne SCR
MOTUL 8100 X-CLEAN+ EFE 0W-30 to wysoce wydajny, w pełni syntetyczny olej smarujący, specjalnie zaprojektowany dla najnowszej generacji silników Diesla i benzynowych.