MOTUL 8100 Eco-Clean 0W-20 to w 100% syntetyczny olej silnikowy typu Mid SAPS, stworzony z myślą o najnowszych generacjach silników benzynowych i Diesla. Jego zaawansowana formuła zapewnia maksymalną ochronę silnika i znaczącą oszczędność paliwa (Fuel Economy). Jest idealny do pojazdów z filtrami cząstek stałych (GPF i DPF), spełniających normy emisji EURO 4, EURO 5 i EURO 6.
Kluczowe Korzyści:
Ekstremalna oszczędność paliwa (FE): Dzięki niskiej lepkości 0W-20 i niskim oporom, olej minimalizuje tarcie hydrodynamiczne, co przekłada się na mniejsze zużycie paliwa i niższą emisję CO2.
Ochrona systemów oczyszczania spalin: Formuła Mid SAPS chroni filtry DPF i GPF przed zapychaniem, wydłużając ich żywotność i efektywność.
Doskonała ochrona silnika: Tworzy bardzo odporny film olejowy, skutecznie chroniąc przed zużyciem, nawet w wysokich temperaturach i przy dużych obciążeniach. Zapewnia czystość silnika i redukcję osadów.
Błyskawiczny start na zimno: Niska lepkość 0W-20 gwarantuje szybki obieg oleju, natychmiastowe ciśnienie i minimalne zużycie podczas rozruchu.
Ochrona przed LSPI: Zwiększona ochrona przed zjawiskiem przedwczesnego zapłonu przy niskich prędkościach (LSPI), kluczowa dla silników z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem.
Specyfikacje i Aprobacje (OEM):
MOTUL 8100 Eco-Clean 0W-20 spełnia lub przekracza wymagania wielu wiodących producentów:
Standardy: ACEA C5/C6, API SERVICE SP-RC, ILSAC GF-6a.
BMW: LL-17 FE+ (wsteczna kompatybilność z LL-14 FE+).
Rekomendowany także do wielu silników azjatyckich producentów (np. Honda, Toyota, Subaru, Suzuki).
Ważne Informacje:
Lepkość SAE: 0W-20
Popioły siarczanowe: 0.80% wagi (Mid SAPS)
Nie mieszać z olejami niezgodnymi z normami ACEA C5 lub C6.
Zawsze sprawdzaj instrukcję obsługi pojazdu w celu weryfikacji zaleceń producenta.
Wybierając MOTUL 8100 Eco-Clean 0W-20, inwestujesz w najwyższą jakość smarowania, długotrwałą niezawodność i optymalne zużycie paliwa dla swojego nowoczesnego samochodu.
MOTUL 8100 Eco-Clean 0W20 5L to w 100% syntetyczny olej o bardzo niskiej lepkości HTHS, typu Mid SAPS. Stworzony dla najnowszych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF, spełniających normy EURO 4, 5, 6. Zapewnia oszczędność paliwa, ochronę przed LSPI oraz doskonałe smarowanie przy zimnym starcie. Posiada aprobaty ACEA C5/C6, API SP-RC, ILSAC GF-6a, MB...
Olej silnikowy Shell PurePlus Technology - dostosowany do specyficznych wymagań producenta. Spełnia wysokie wymagania niektórych wysokowydajnych silników, w tym Audi, VW i Porsche.
Ten w pełni syntetyczny olej silnikowy wykonano z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a opracowano go specjalnie z myślą o samochodach najnowszej generacji.
Mobil 1 ™ ESP x2 0W-20 to olej silnikowy z technologią SHC Synthese opracowany specjalnie w celu zapewnienia wyjątkowej czystości silnika, ochrony przed zużyciem, dużej trwałości i zaawansowanej oszczędności paliwa.
Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology), opracowany przede wszystkim dla pojazdów grupy PSA (Peugeot, Citroen, DS) oraz innych marek Stellantis, w tym: Opel i Vauxhall, a także innych silników europejskich i azjatyckich.
Ta nowa seria produktów o specjalnej formule stworzonej z myślą o samochodach najnowszej generacji została opracowana z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne.
RAVENOL VSE SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
TOTAL QUARTZ INEO XTRA DYNAMICS 0W-20 to zaawansowany technologicznie syntetyczny olej silnikowy o doskonałych osiągach, przeznaczony do silników najnowszej generacji producentów samochodów klasy premium.
MOTUL 8100 Eco-Clean 0W20 5L to w 100% syntetyczny olej o bardzo niskiej lepkości HTHS, typu Mid SAPS. Stworzony dla najnowszych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF, spełniających normy EURO 4, 5, 6. Zapewnia oszczędność paliwa, ochronę przed LSPI oraz doskonałe smarowanie przy zimnym starcie. Posiada aprobaty ACEA C5/C6, API SP-RC, ILSAC GF-6a, MB 229.71/72, BMW LL-17 FE+, Ford WSS-M2C947-B1/962-A1, Fiat 9.55535-GSX/DSX, Jaguar Land Rover STJLR.03.5006.