Indeks: OLE001696
SHELL Spirax S2 ATF AX 20L - olej przekładniowy do skrzyni biegów automatycznej
Mineralny płyn ATF do przekładni automatycznych i układów wspomagania.
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 249zł
Adres sklepu | Ilość |
---|---|
Białystok, ul. Hetmańska 70 | 8 szt. |
Białystok, ul. Rycerska 1 | 0 szt. |
Mineralny płyn ATF do przekładni automatycznych i układów wspomagania.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 12,99 zł | |
InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 14,99 zł | |
DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł | |
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! | |
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE001696
Mineralny płyn ATF do przekładni automatycznych i układów wspomagania.
Indeks: 1211132-004-01-999
RAVENOL CVT NS3 / J4 Fluid jest syntetycznym nowoczesnym olejem typu CVTF (Continuously Variable Transmission Fluid), tj. do przekładni bezstopniowych CVT opracowanym w oparciu o wysokiej jakości oleje hydrokrakowane ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów CVT.
Indeks: OLE002250
Płyn do automatycznej skrzyni biegów jest wysokiej jakości, zabarwionym na czerwono środkiem smarnym o specjalnej formule opartej na starannie wybranych, wysoko rafinowanych olejach bazowych, ze specjalną kombinacją dodatków uszlachetniających.
Indeks: 1211110-001-01-999
RAVENOL CVT Fluid jest pełnosyntetycznym środkiem smarnym najnowszej generacji do automatycznych przekładni bezstopniowych CVT.
Indeks: OLE002621
Olej ATF klasy premium, o bardzo szerokiej gamie zastosowań, spełniający wiele norm OEM. Może być także stosowany w układach wspomagania kierownicy.
Indeks: OLE000615
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów.
Indeks: OLE000862
Syntetyczny olej , zalecany do stosowania we wszystkich typach skrzyń biegów marki koncernu CHRYSLER JEEP DODGE
Indeks: OLE002937
RAVENOL ATF ULV D-M to olej do automatycznych skrzyń biegów (ATF) o ultra niskiej lepkości (ULV), opracowany na bazie PAO (polialfaolefin), estrów i wysokiej jakości olejów hydrokrakowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
Indeks: OCATFDU1
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów samochodów osobowych i innych pojazdów.
Indeks: 1211100-010-01-999
RAVENOL ATF Fluid +4 jest syntetycznym licencjonowanym olejem do automatycznych skrzyń biegów ATF najnowszej generacji z jedynym w swoim rodzaju pakietem uszlachetniaczy do skrzyń takich marek jak Chrysler, Jeep i Dodge.
Indeks: 1211134-001-01-999
RAVENOL ATF CVT KFE Fluid jest w pełni syntetycznym płynem typu CVT o niskiej lepkości ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów.
Indeks: OLE002723
RAVENOL ATF DW-1 Fluid to syntetyczny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) na bazie wysokiej jakości olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami do przekładni automatycznych firmy Honda.
Indeks: 1211113-001-01-999
RAVENOL DPS Fluid jest syntetycznym płynem opracowanym z udziałem specjalnych dodatków oraz inhibitorów specjalnie do systemów z podwójną pompą (DPS – Dual Pump System) firmy Honda w zakresie Service Fill.
Indeks: OLE001632
Olej na bazie całkowicie syntetycznej do przekładni automatycznej i kierownic ze wspomaganiem hydraulicznym do pojazdów dowolnej marki i dowolnego modelu. Szczególnie wskazany do zastosowania w surowych warunkach klimatycznych.
Indeks: OLE000463
W maju 2010 roku do oferty firmy Febi wszedł bardzo poszukiwany olej przekładniowy do skrzyń biegów DSG.
Indeks: OLE000194
Syntetyczny olej przekładniowy, specjalnie opracowany do wszelkiego rodzaju współczesnych skrzyń biegów (tryb manualny, sekwencyjny, elektroniczna kontrola) z lub bez blokady sprzęgła. Szczególnie zalecany do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów samochodów amerykańskich: GM, FORD, CHRYSLER oraz azjatyckich: HYUNDAI/KIA, MITSUBISHI, SUBARU.