Amsoil 20W-40 Synthetic V-Twin Motorcycle Oil jest to olej Premium przeznaczony dla tych, którzy wymagają absolutnie najlepszego smarowania swoich motocykli. Jest to olej wielofunkcyjny, skonstruowany dla Victory® i Indian® 2013 i nowszych.
Olej silnikowy AMSOIL Synthetic V-Twin zaprojektowano tak, aby chronić kluczowe elementy w warunkach wysokiej temperatury. Znacznie przekracza normy odporności na pracę w wysokiej temperaturze, co zapewnia doskonałą ochronę, zawiera pakiet dodatków, aby zmniejszyć zużycie, niezależnie od warunków pracy.
Olej silnikowy AMSOIL Synthetic V-Twin jest termicznie stabilny i zawiera maksymalne poziomy inhibitorów utleniania. Jest wyjątkowo odporny i zaprojektowany tak, aby zapobiec osadzaniu się szlamu i osadów węglowych, co zapewnia doskonałą czystość silnika.
Olej silnikowy AMSOIL Synthetic V-Twin spełnia wymagania dotyczące ochrony systemu emisji spalin i jest przeznaczony do stosowania w motocyklach z katalizatorem. AMSOIL 20w40 V-Twin zapewnia cichą i płynną pracę sprzęgła. Kontroluje ciepło i zapobiega poślizgowi.
AMSOIL 20W-40 Synthetic V-Twin Motorcycle Oil jest zalecany do motocykli chłodzonych zarówno cieczą i powietrzem wymagających specyfikacji 20W-40 w tym używanych przez Victory * i Indian *. Spełnia normy: API SM, JASO MA i API GL-1 zapewniając doskonałą ochronę silników i skrzyń biegów.
Wybrane oleje bazowe oraz wysokiej jakości dodatki zapewniają optymalne smarowanie, doskonałą czystość silnika i doskonałe tarcie we wszystkich warunkach eksploatacji.
W pełni syntetyczny, estrowy olej do mocno obciążonych 4-suwowych silników motocyklowych oparty na XP Technology, która charakteryzuje się wysoką odpornością na ścinanie i niską odparowalnością,
Syntetyczny olej zapewniający maksymalne osiągi czterosuwowych silników motocyklowych, pracujących w warunkach najwyższych obciążeń. Olej polecany do silników motocykli wyścigowych.
Amsoil z serii Dirt Bike został stworzony, by zapewnić możliwie najlepsze wyczucie sprzęgła przez motocyklistów zarówno na trasach rajdowych jak i poza nimi.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Najwyższej klasy 100% syntetyczny olej specjalnie zaprojektowany do skuterów i maxiskuterów 4T gdzie wymagana jest klasa lepkości 10W30 i specyfikacja JASO MB.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.