Indeks: AKC003298
GRUNDIG latarka okrągła LED z przyssawką
Uniwersalna lampka LED z mocną przyssawką. Produkt znajdzie różne zastosowanie. Może być używany jako oświetlenie meblowe, oświetlenie warsztatu czy oświetlenie podczas biwaku.
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 249zł
AGD i inne produkty Grundig są produkowane z zachowaniem najwyższej jakości, niezawodności i łatwości użytkowania.
Jest 1 produkt.
Indeks: AKC003298
Uniwersalna lampka LED z mocną przyssawką. Produkt znajdzie różne zastosowanie. Może być używany jako oświetlenie meblowe, oświetlenie warsztatu czy oświetlenie podczas biwaku.
AGD i inne produkty Grundig są produkowane z zachowaniem najwyższej jakości, niezawodności i łatwości użytkowania.
W 2007 roku firma Grundig Intermedia GmbH stała się częścią Arçelik A.Ş., producenta AGD należącego do Koç Holding, notowanego na giełdzie holdingu z listy 200 największych przedsięborstw Magazynu Fortune. Arçelik jest turecką firmą zatrudniającą 27 000 pracowników i posiadającą 14 różnych zakładów produkcyjnych w 6 krajach na świecie. Należy do niej 10 marek obecnych w ponad 130 krajach świata: Arçelik, Beko, Grundig, Blomberg, elektrabregenz, Arctic, Leisure, Flavel, Defy i Altus.
W latach 2011-2015 marka Grundig była partnerem technologicznym Niemieckiej Ligi Futbolu, a w 2013 zakupiła prawa do nazwania stadionu w Norymberdze.
Grundig jest obecnie jednym z wiodących producentów sprzętu elektronicznego, a także małego i dużego AGD. Poprzez rozszerzenie swojej oferty o ten sektor w 2013 roku, Grundig stał się jedyną marką posiadającą w portfolio pełną gamę elektroniki użytkowej.
Grundig posiada biura w 65 krajach. Główna siedziba firmy znajduje się w Istambule.
Nasza oferta zawiera dziś niezwykle szeroki wachlarz urządzeń elektronicznych, począwszy od odtwarzaczy MP3, poprzez supernowoczesne 65-calowe telewizory LED Smart TV, aż po produkty do stylizacji włosów, odkurzacze, piekarniki, piecyki, zmywarki i pralki. We wszelkich testach konsumenckich Grundig nieustająco.
Grundig skupia się na innowacji, jakości, poszerzaniu przydatności produktów i nowych inwestycjach.