Cleantle o sobie
CleanTech zmienia się w Cleantle
Jak powstał CleanTech?
Historia marki jest taka jak nasze produkty – prosta. Kochamy samochody, a jeszcze bardziej kochamy je, gdy są lśniąco czyste. Wiemy, że dzielimy tę miłość z ogromną rzeszą właścicieli aut.
Chcieliśmy, żeby dbanie o samochód było łatwe, szybkie i przyjemne – dla każdego. I zamknęliśmy to pragnienie w butelkach z naszym logo.
Co oznacza slogan marki?
Słowa “zacznij na czysto” kierujemy do każdego, kto pragnie zobaczyć swój samochód w nowym, lśniący czystym wydaniu. I to bez poświęcania na to większego wysiłku i czasu.
Dla kogo są produkty CleanTech?
Dla każdego! Naprawdę. Nasze produkty doceniają profesjonaliści w salonach autodetailingowych, entuzjaści tuningu, jak i zwykli właściciele czterech kółek.
CleanTech to idealny balans pomiędzy bezkompromisową jakością, łatwością użycia a przystępną ceną. Ważna jest dla nas uniwersalność zastosowania, nasze produkty są wielozadaniowe i bezpieczne dla wielu rodzajów powierzchni i materiałów.
Nie lubimy się rozdrabniać. Chcemy też maksymalnie ułatwiać życie użytkownikom m.in. poprzez efekt synergii uzyskiwany poprzez stosowanie kilku naszych produktów w jednym myciu.