- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 5 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 1 szt. |
Gulf Formula GX 5W40 jest wielosezonowym, całkowicie syntetycznym olejem silnikowym, stworzonym z najwyższej jakości baz syntetycznych, oraz najnowszych technologicznie dodatków.
Gulf Formula GX 5W40 został specjalnie stworzony do wysokoobrotowych, wielozaworowych, silników benzynowych i diesla bez i z turbodoładowaniem w samochodach osobowych, vanach, SUV-ach i lekkich ciężarówkach. Skład oleju
Gulf Formula GX 5W-40 został dobrany tak, aby zapewnić dłuższe przebiegi międzyserwisowe, oraz minimalizować osady w silniku i turbosprężarce w celu zapewnienia znakomitej mocy znamionowej i momentu obrotowego silnika.
Gulf Formula GX 5W-40 przewyższa najsurowsze wymogi stawiane przez wiodących na rynku producentów samochodów i światowe standardy motoryzacyjne. Znakomita termo-tlenowa stabilność redukuje nawarstwianie się osadów i szlamów, oraz przedłuża żywotność oleju i silnika, Zwiększa oszczędność paliwa i przedłuża okresy między wymianami oleju, co zmniejsza koszty utrzymania pojazdu. Wyjątkowa płynność w niskiej temperaturze wspomaga szybki zimny start, co wydłuża żywotność układu rozruchowego. Znakomite działanie Stay-in-Grade zapewnia odpowiednie smarowanie nawet na wysokich obrotach i w ekstremalnych warunkach atmosferycznych. Zaawansowana technologia przeciw zużyciowa zapewnia znakomitą ochronę przed zużywaniem się silnika we wszystkich warunkach. Aktywne środki czyszczące zapewniają maksymalną czystość silnika.
Gulf Formula GX 5W-40 jest zalecany do wszystkich nowoczesnych pojazdów włączając w to wysokoobrotowe,turbodoładowane, wielozaworowe silniki benzynowe i diesla z bezpośrednim układem wtryskowym.
Gulf Formula GX 5W-40 przewyższa wymagania większości nowoczesnych samochodów produkowanych w Europie, USA i Japonii włączając w to nawet wyścigowe samochody napędzane silnikami benzynowymi.
SPECYFIKACJE:
SPECYFIKACJE:
ACEA A3, B4, BMW LL-01, RN 0700 / 0710, Porsche A40
Aprobaty:API SN, MB 229.5, VW 502 00 / 505 00
| Klasa lepkości | 5W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | BMW Longlife-01 (LL-01) | Przeznaczony głównie do starszych silników benzynowych oraz diesli bez filtra DPF. Zapewnia wysoką ochronę silnika, ale nie jest zalecany do najnowszych układów wydechowych. |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Mercedes 229.5 | Olej o wysokiej wytrzymałości do silników benzynowych i starszych diesli, które nie posiadają filtra DPF. Nie należy go mylić z normą 229.51 (nie jest niskopopiołowy). |
| Aprobaty | Porsche A40 | To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 4L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE003423
MOTUL 6100 Syn-Nergy Spec 5W40 4L - półsyntetyczny olej silnikowy
Indeks: 1111130-004-01-999
RAVENOL VSI SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE002513
MOTUL 8100 X-CESS 5W40 GEN2 4L - W 100% syntetyczny najwyższej jakości olej silnikowy specjalnie opracowany do nowoczesnych wysilonych silników benzynowych i Diesla, wolnossących oraz doładowanych o pośrednim i bezpośrednim wtrysku paliwa.
Indeks: 1111136-004-01-999
RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE000635
AMSOIL 5W40 Synthetic European Engine Oil jest sformułowany, aby prześcignąć najbardziej wymagające specyfikacje i normy europejskie. (zdjęcie poglądowe, pojemnik jest o poj. 3,78L)
Indeks: OLE001547
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction.
Indeks: OLE001052
W pełni syntetyczny olej silnikowy – Optymalna wydajność, oczyszczanie i ochrona
Indeks: OLE001957
Odpowiedni do wyjątkowo długich okresów wymiany oleju.
Indeks: OLE001050
Olej silnikowy w technologii syntetycznej – utrzymuje silnik w czystości i zapewnia wydajną jazdę
Indeks: OLE002730
ENVIRO+ 5W-40 jest wysokiej jakości, w pełni syntetycznym olejem do silników benzynowych ,zatwierdzonym przez producentów OEM. Posiada licencjonowaną aprobatę do usług serwisowych pojazdów GM / OPEL (dexos 2), VW, Audi, Skoda, Seat, BMW, Mercedes Benz i Porsche.
Indeks: HPR05006
HPR 5 to nowoczesny olej silnikowy zapewniający optymalną wydajność.
Indeks: OLE002306
Syntetyczny olej silnikowy z dodatkiem specjalnie wyselekcjonowanych baz oraz dodatków uszlachetniających. Olej ten przeznaczony jest do silników niewymagających normy C3 z przebiegami powyżej 150.000 km.
Gulf Formula G 5W40 jest wielosezonowym, całkowicie syntetycznym olejem silnikowym, stworzonym z najwyższej jakości baz syntetycznych, oraz najnowszych technologicznie dodatków.