Indeks: OLE000689
VALVOLINE Synpower MST C3 5w40 1L - syntetyczny olej silnikowy
W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów osobowych o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki (SAPS) i przedłużonej żywotności,
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 16 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 15 szt. |
Valvoline MaxLife 5W-40 to wysokiej jakości, całkowicie syntetyczny olej silnikowy o unikalnej formule, stworzony specjalnie z myślą o wydłużeniu żywotności silników. Jest to pierwszy na rynku olej dedykowany do jednostek napędowych z dużym przebiegiem, który nie tylko smaruje, ale także regeneruje kluczowe elementy silnika.
Wraz z rosnącym przebiegiem silniki są narażone na wycieki, odkłada się w nich osad, a tarcie powoduje zużycie materiałów. Formuła MaxLife zawiera ekskluzywne dodatki, które skutecznie zwalczają te problemy:
Regeneracja uszczelek: Specjalne środki konserwujące utrzymują uszczelki w elastycznym i dobrym stanie. Pomaga to ograniczyć, a nawet całkowicie zapobiec wyciekom oraz nadmiernemu zużyciu oleju, co jest częstą bolączką starszych aut.
Ochrona przed zużyciem: Mocna powłoka olejowa zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem we wszystkich warunkach pracy, maksymalnie wydłużając okres trwałości użytkowej silnika.
Skuteczna kontrola osadów: Dodatkowe środki czyszczące i detergenty redukują szkodliwe osady, utrzymując wnętrze silnika w czystości. Co istotne, produkt ten przekracza limity normy ACEA A3/B3 dotyczące czystości tłoków (wg testów silników TDI Volkswagen).
Valvoline MaxLife 5W-40 jest niezwykle uniwersalny. Przeznaczony jest do szerokiej gamy pojazdów osobowych, dostawczych i lekkich ciężarówek. Doskonale sprawdza się w silnikach:
Benzynowych
Wysoprężnych (Diesel), w tym także z wtryskiem bezpośrednim (sprawdzony w teście VW DID)
Zasilanych gazem LPG
Mimo gęstej bazy chroniącej silnik, olej ten zachowuje doskonałą płynność zimą. Zapewnia natychmiastowy przepływ w niskich temperaturach, co gwarantuje łatwy rozruch zimnego silnika i optymalne smarowanie już w kilka sekund po przekręceniu kluczyka. Formuła LongLife pozwala również na stosowanie wydłużonych okresów między wymianami.
Produkt spełnia wymagania wielu producentów, co czyni go bezpiecznym wyborem dla większości aut na rynku:
Lepkość: SAE 5W-40
Klasa jakości: ACEA A3/B3, A3/B4; API SN/CF
Renault: RN0700 / RN0710
Odpowiedni do zastosowań, gdzie wymagane są normy: Volkswagen 50200/50500 lub MB-229.3
| Klasa lepkości | 5W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Mercedes 229.3 | |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 1L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE000689
W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów osobowych o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki (SAPS) i przedłużonej żywotności,
Indeks: OLE000129
Syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy dedykowany do samochodów osobowych i lekkich dostawczych o zapłonie samoczynnym. Świetna kompozycja wysokojakościowych olejów bazowych z idealnie dobranym pakietem dodatków uszlachetniających zapewnia bezawaryjną pracę silnika przy zachowaniu doskonałych parametrów oleju.
Indeks: OLE000306
Havoline Ultra 5W-40 to syntetyczny, najwyższej jakości, wielosezonowy olej silnikowy,wzbogacony odpornym na ścinanie pakietem dodatków uszlachetniających
Indeks: 101781
Spec Gold Synthetic SN/SM/CF 5W/40 to nowoczesny, syntetyczny olej silnikowy produkowany na bazie najlepszej jakości baz syntetycznych oraz specjalnie dobranego pakietu dodatków uszlachetniających
Indeks: OLE000637
Amsoil 5W40 Synthetic Full Saps European Car Formula to syntetyczny olej silnikowy zawiera wysokiej jakości dodatki przeciwzużyciowe i przewyższający wysokie wymagania oleju ACEA .
Indeks: OLE000166
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
Indeks: OLE002248
Oryginalny olej silnikowy do samochodów z silnikami benzynowymi i diesla. Odpowiedni na wydłużone przebiegi.
Indeks: OLE002835
Stosowany w samochodach osobowych i dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianiami oleju.
Indeks: OLE001570
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.
Indeks: OLE000554
Fully synthetic, mid saps, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE000008
Najnowocześniejszy, syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany we współpracy z Ferrari – mistrzowskim zespołem Formuły 1.
Indeks: OLE003393
PMO Expert C3 5w40 4L syntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE001547
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction.
Indeks: OLE001356
Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy premium zawierający estry do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, w tym „stary”; marki i wysoki przebieg. Zaprojektowany na podstawie wymagań europejskich producentów.
Indeks: OLE000688
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
W pełni syntetyczny olej typu premium dla nowoczesnych silników nowoczesnych pozostających w długim użytkowaniu oraz z dużym przebiegiem.