W 100% syntetyczny najwyższej jakości olej silnikowy specjalnie opracowany do nowoczesnych wysilonych silników benzynowych i Diesla, wolnossących oraz doładowanych o pośrednim i bezpośrednim wtrysku paliwa. Spełnia wymagania bardzo wielu producentów pojazdów i dzięki wielu dopuszczeniom serwisowym można go używać w pojazdach pozostających w okresie gwarancji. Przeznaczony do wszystkich rodzajów paliw: benzyny ołowiowej i bezołowiowej, etanolu, LPG, oleju napędowego oraz biopaliw. Kompatybilny z układami katalitycznymi.
MOTUL 8100 X-CESS 5W40 GEN2 4L - W 100% syntetyczny najwyższej jakości olej silnikowy specjalnie opracowany do nowoczesnych wysilonych silników benzynowych i Diesla, wolnossących oraz doładowanych o pośrednim i bezpośrednim wtrysku paliwa.
MOTUL 8100 X-CESS 5W40 GEN2 1L - W 100% syntetyczny najwyższej jakości olej silnikowy specjalnie opracowany do nowoczesnych wysilonych silników benzynowych i Diesla, wolnossących oraz doładowanych o pośrednim i bezpośrednim wtrysku paliwa.
Stosowany w samochodach osobowych i dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianiami oleju.
Gulf Formula G 5W40 jest wielosezonowym, całkowicie syntetycznym olejem silnikowym, stworzonym z najwyższej jakości baz syntetycznych, oraz najnowszych technologicznie dodatków.
Castrol MAGNATEC 5W-30 A5 jest odpowiedni do użycia w silnikach benzynowych i diesla, gdzie producent zaleca stosowanie oleju zgodnego z wymaganiami ACEA A1/B1, A5/B5, API SN, ILSAC GF-5 lub wcześniejszymi.
Olej silnikowy Selenia K Pure Energy 5W40 to syntetyk o niskiej zawartości popiołów ( Low Saps).
Dedykowany do samochodów Alfa Romeo/Fiat/Lancia Euro 5
Olej Castrol Edge 5W40 jest olejem wytworzonym w syntetycznej technologii odpowiednim dla silników benzynowych i diesla gdzie rekomendowany jest poziom API SN/CF, ACEA C3.
Olej silnikowy wykonany w technologii syntetycznej specjalnie opracowany w celu spełnienia wymagań technicznych pojazdów takich producentów jak Opel, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen czy Fiat.
Specjalnie zaprojektowany do samochodów z silnikami TDi, które mają stały okres wymiany oleju (15.000km w Europie), do silników Diesla z turbodoładowaniem z lub bez pompowtryskiwaczy (VolkswagenPD), bez filtra cząstek stałych. Także do silników benzynowych. Do każdego rodzaju paliwa.