Najwyższej klasy oleje do samochodów osobowych, SUV, vanów i dostawczych do wysoko obciążonych silników. Spełniają wymagania API SN oraz ILSAC GF-5.
SUPREME SYNTHETIC są najwyższej jakości olejami silnikowymi przeznaczonymi dla silników w samochodach osobowych, vanach, samochodach typu SUV (sportowo-użytkowych) i lekkich dostawczych. Oleje SUPREME SYNTHETIC zostały wytworzone z syntetycznych olejów bazowych PURITYTM VHVI Petro Canada oraz z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć z dziedziny dodatków uszlachetniających, co w sumie zapewniło niespotykaną dotąd wyjątkową ochronę przed utratą filmu olejowego oraz zużyciem. Oleje te zapewniają długą żywotność silnika dzięki doskonałemu smarowaniu w każdych warunkach oraz ochronie krytycznych elementów silnika. Oleje SUPREME SYNTHETIC Motor Oil spełniają najnowszą specyfikacje API SN dotyczących silników benzynowych, można je stosować, gdy wymagana jest wcześniejsza specyfikacja API SM. Oleje te spełniają również lub przekraczają wymagania ILSAC GF-5.
SUPREME SYNTHETC 5W-30 posiada aprobatę GM dexos1TM
Oleje SUPREME SYNTHETIC spełniają ponadto wymagania poniższych specyfikacji:
Ford WSS-M2C946-A
Chrysler MS-6395
Oleje SUPREME SYNTHETIC zapewniają zaawansowaną ochronę dla najnowszych systemów oczyszczania spalin.
Oleje SUPREME SYNTHETIC są w pełni kompatybilne z innymi syntetycznymi i konwencjonalnymi olejami silnikowymi.
Typowe dane eksploatacyjne
SUPREME SYNTHETIC
Właściwości
Metoda testu
0W-20
0W-30
5W-20
5W-30
10W-30
Temperatura zapłonu °C
D92
235
233
25
231
237
Lepkość kinematyczna cSt @ 40ºC
D445
46,6
61,9
46,2
63,9
64,3
cSt @ 100ºC
8,7
11,2
8,5
11,0
10,5
Lepkość zimnego rozruchu cP@ °C
D5293
5250 @ -35
5920 @ -35
3570 @ -30
4850 @ -30
3730 @ -25
Wskaźnik lepkości
D2270
169
177
162
165
153
Popiół siarczanowy % m/m
D874
0,95
0,92
0,92
0,92
0,92
Temperatura Płynięcia, ºC
D5950
-48
-45
-45
-42
-18
Całkowita liczba zasadowa TBN, mg KOH/g
D2896
7,9
7,9
7,9
7,9
7,9
Podane wyżej wartości są typowe dla normalnej produkcji. Nie stanowią one specyfikacji.
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników Diesla grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), wyposażonych w filtr cząstek stałych wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V.
Uniwersalny, oszczędzający paliwo, specjalnie opracowany w najlepszych laboratoriach na świecie olej silnikowy odpowiedni dla silników benzynowych, LPG i Diesla
MIHEL Ceramic Oil Racing stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środkówsmarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietówdodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują sięznacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
Oryginalny Olej Silnikowy Mercedes-Benz składa się z niezwykle wydajnych komponentów i dodatków, wykraczając nawet ponad standardowe wymagania jakościowe.
Mobil Super™ 3000 Formula V 5W-30 to wysokowydajny olej silnikowy o małej zawartości popiołu, zaprojektowany aby sprostał surowym wymaganiom przedłużonej trwałości eksploatacyjnej, a jednocześnie nadal przyczyniał się do utrzymania doskonałej czystości silnika.
Spec Gold Synthetic SN/SM/CF 5W/30 to nowoczesny, syntetyczny olej silnikowy produkowany na bazie najlepszej jakości baz syntetycznych oraz specjalnie dobranego pakietu dodatków uszlachetniających.
Syntetyczny olej silnikowy PMO przeznaczony jest zarówno dla mechaników jak i kierowców szukających wyjątkowej jakości syntetycznego oleju silnikowego klasy premium.
Olej zalecany dla samochodów grupy Ford aby zapobiec odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych (DPF) i ograniczyć emisje spalin.
Doświadczenie zebrane przez firmę PETRONAS na torach F1 i podczas innych ważnych imprez samochodowych i zawodów umożliwiło opracowanie Syntium firmy PETRONAS: linii najnowocześniejszych środków smarnych, spełniających wymogi silników nowej generacji zarówno na torze, jak i na drodze.
Mobil Super 3000 XE 5W-30 jest syntetycznym, wysokowydajnym i niskopopiołowym olejem silnikowym opracowanym z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji emisji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.