W pełni syntetyczny olej silnikowy - dostosowany do specyficznych wymagań producenta silników Opracowany, aby sprostać wysokim wymaganiom wysokowydajnych silników w samochodach Renault.
Główne zastosowania: Shell Helix Ultra Professional AR-L RN17 5W-30 jest przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych wymagających stosowania olejów spełniających technicznie zaawansowaną normę Renault RN17
Jest przeznaczony do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) gdy wymagane jest stosowanie olejów niskopopiołowych zapobiegających blokowaniu filtra DPF.
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC).
RAVENOL SMP SAE 5W-30 1L to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
ELF EVOLUTION SXR 5W30 jest najnowszej generacji syntetycznym, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultranowoczesnej technologii opartej na specjalnej formule IMF™ (Intra Molecular Friction), olej ten znacznie zmniejsza opory tarcia wewnętrznego, co daje obniżenie tarcia w silniku i doskonałą ochronę silnika.
Mobil Super™ 3000 Formula V 5W-30 to wysokowydajny olej silnikowy o małej zawartości popiołu, zaprojektowany aby sprostał surowym wymaganiom przedłużonej trwałości eksploatacyjnej, a jednocześnie nadal przyczyniał się do utrzymania doskonałej czystości silnika.
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym marki Renault, oraz silników wymagających olejów spełniających normę ACEA C4