Nowoczesny, uniwersalny olej silnikowy do bardzo wysilonych silników. Olej szczególnie polecany do pojazdów po modyfikacjach mechanicznych i użytkowanych w motorsporcie. Zawiera formułę stałego środka smarnego MFC. Jest to produkt niezwykły, ponieważ został fabrycznie wzbogacony dodatkiem Molygen. Substancja czynna tego dodatku jest oparta o związki wolframu. Molygen dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Związki wolframu uaktywniają się w wysokiej temperaturze dzięki czemu chronią nawet podczas chwilowego zerwania filmu olejowego.
Olej może być stosowany do silników benzynowych i diesla, w tym technologią common rail. Dobrą informacją jest to że olej 5w30 Molygen może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Olej jest szczególnie polecany do jednostek wysokoprężnych po chip tuningu wyposażonych w filtr DPF.
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników Diesla grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), wyposażonych w filtr cząstek stałych wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V.
Olej Toyota SAE 5W-30 PFE (Premium Fuel Economy) wydłuża trwałość katalitycznego układu oczyszczania spalin (w szczególności układów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF) i zapewnia doskonałe osiągi silnika.
RAVENOL FO SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa
Najnowoczesniejszy olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla.
Olej Amsoil OE Synthetic Motor Oil jest licencjonowany przez American Petroleum Institute (API) w celu spełnienia i przekroczenia wymagań powszechnie spotykanych w instrukcjach obsługi.
Syntetyczny olej silnikowy Amsoil OE zapewnia doskonałą kontrolę zużycia i chroni krytyczne części silnika, takie jak tłoki i krzywki. Taka ochrona jest szczególnie ważna w ekstremalnych warunkach pracy stwarzanych przez dzisiejsze silniki o mniejszej pojemności, które często pracują z olejem o niższej lepkości.
Nowoczesny, uniwersalny olej silnikowy do bardzo wysilonych silników. Olej szczególnie polecany do pojazdów po modyfikacjach mechanicznych i użytkowanych w motorsporcie.