Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym General Motors, oraz silników wymagających olejów spełniających normy API SN lub ACEA C3
Opracowany na bazie wieloletniej współpracy technologicznej i badań nad środkami smarnymi prowadzonych przez Shell i General Motors
Pomyślnie przeszedł wiele testów eksploatacyjnych, które potwierdziły, że spełnia wymagania dla oleju silnikowego według GM Dexos 2
Cechy Szczególne
Korzyści
Niska zawartość chloru
Łatwiejsza, mniej szkodliwa dla środowiska utylizacja
Szczególna kontrola napowietrzania
Zoptymalizowana kontrola układu hydraulicznego
Mniejsza zawartość siarki
Ochrona katalizatora
Specjalnie wyselekcjonowane syntetyczne oleje bazowe; niższe straty spowodowane parowaniem
Zmniejszają lotność oleju, ograniczając jego zużycie i konieczność uzupełniania
Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell
Zapewnia doskonałą ochronę silnika, nieprzerwanie zapobiegając gromadzeniu się osadów na jego powierzchniach
Długotrwała odporność na utlenianie
Wysoki poziom przeciwutleniaczy zapewnia doskonałą ochronę przed utlenianiem
Niska lepkość, szybki przepływ oleju i niski współczynnik tarcia
Większa oszczędność paliwa i łatwiejszy rozruch zimnego silnika
Duża odporność na ścinanie
Pozwala utrzymywać lepkość i właściwości oleju na stałym poziomie przez cały okres eksploatacji, również pomiędzy wymianami
Specyfikacje: API SN, ACEA C3, GM Dexos 2 (GB2B0611014)
Testy Własne Firmy General Motors
Przeszedł pozytywnie test zużycia mechanizmu rozrządu GM RNT GMPTE-T DUR021 oceniając zużycie krzywek i popychaczy
Przeszedł pozytywnie test napowietrzania GM GMPTE-T MEC024
Przeszedł pozytywnie test GM dla olejów przeznaczonych dla silników benzynowych (OP-1) GMPTE-T DUR020 badający podwyższanie lepkości oraz podwyższania wartości liczby kwasowej i liczby zasadowej
Zaliczył pozytywnie test oleju w silniku Diesla GMPTE-T DURO19 oceniający zużycie elementów silnika, konsumpcję oleju, wzrost lepkości pompowalności w niskich temperaturach
TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30 z technologią ART (Age Resistance Technology) to zaawansowana, bardzo nowoczesna formuła zapewniająca doskonałe właściwości przeciwutleniające i przeciwzużyciowe oleju silnikowego, co zapewnia doskonałą ochronę przed tworzeniem się szlamu, osadów i zużyciem silnika
RAVENOL SMP SAE 5W-30 4L to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Quartz Ineo RCP 5W-30 to innowacyjny olej silnikowy o zaawansowanej technologii syntetycznej, który charakteryzuje się wysokimi parametrami użytkowymi.
SELENIA WR PURE ENERGY jest całkowicie syntetycznym olejem o nowej fabule, będącym w stania zaspokoić wymagania konstruktorów silników diesel najnowszej generacji.
Spec Gold Synthetic SN/SM/CF 5W/30 to nowoczesny, syntetyczny olej silnikowy produkowany na bazie najlepszej jakości baz syntetycznych oraz specjalnie dobranego pakietu dodatków uszlachetniających.
GM - OPEL - W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów, w których producenci (Opel,Vauxhall i Saab) zalecają stosowanie olejów zgodnych z normą GM Opel Dexos2™. Opracowany w technologii „Mid SAPS” zgodnie z wymogami GM Europe spełniającymi normy emisji spalin Euro IV i Euro V.