Półsyntetyczny olej silnikowy MOTUL 4100 Power 15w50 5L benzyna diesel
Całoroczny , półsyntetyczny olej silnikowy wykonany w technologii MOTUL Technosynthese.
W starszych typach pojazdów i w pojazdach o dużym przebiegu zmniejsza zużycie oleju poprzez niską lotność, lepsze uszczelnienie strefy pierścienia tłokowego oraz wyższą lepkość w wysokich temperaturach.
Specjalnie zaprojektowany do wszystkich silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, lub atmosferycznych, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez.
Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: standardowe, benzyna bezołowiowa, olej napędowy, gaz LPG.
Doskonałe właściwości we wszystkich warunkach drogowych: miasto, autostrada.
Zalecenia MOTUL 4100 Power 15w50:
Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem.
MOTUL 4100 Power 15W-50 może być mieszany z innymi olejami syntetycznymi i mineralnymi.
Całoroczny , półsyntetyczny olej silnikowy wykonany w technologii MOTUL Technosynthese. W starszych typach pojazdów i w pojazdach o dużym przebiegu zmniejsza zużycie oleju poprzez niską lotność, lepsze uszczelnienie strefy pierścienia tłokowego oraz wyższą lepkość w wysokich temperaturach.
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w bardzo wysokich temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe, Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w bardzo wysokich temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe, Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie
Całoroczny , półsyntetyczny olej silnikowy wykonany w technologii MOTUL Technosynthese. W starszych typach pojazdów i w pojazdach o dużym przebiegu zmniejsza zużycie oleju poprzez niską lotność, lepsze uszczelnienie strefy pierścienia tłokowego oraz wyższą lepkość w wysokich temperaturach.