Syntetyczny olej silnikowy MOTUL 300V Competition Ester Core 15w50 2L stworzony do motorsportu i aut sportowych
100% SYNTHESE " ESTER BASED Double Ester Technology
Zastosowanie MOTUL 300V Competition Ester Core 15w50:
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w bardzo wysokich temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe, Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie.Do silników powodujących umiarkowane lub wysokie zanieczyszczenie paliwa przez olej.Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
Właściwości MOTUL 300V Competition Ester Core 15w50:
STANDARDY: przewyższa istniejące standardy REFERENCJE: PRODRIVE " Ferrari 550 Maranello, 24 Godziny Le Mans, FIA GT, Coloni Motorsport " Formuła 3000, French GT " Ruffier Events, Porsche GT Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach.
* maksymalna moc, * zmniejszenie temperatury pracy * 0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania. *Maksymalna odporność na zużycie. *Utrzymuje silnik w doskonałej czystości. * Klasa lepkości 15W-50 umożliwia absorbowanie paliwa dostającego się do oleju i utrzymanie wysokiego ciśnienia oleju. Silnik może pracować w bardzo wysokich temperaturach.
Zalecenia MOTUL 300V Competition Ester Core 15w50
Zmiana oleju: zgodnie z własnym doświadczeniem i sposobem użytkowania samochodu.
Może być mieszany z olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w bardzo wysokich temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe, Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w bardzo wysokich temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe, Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie
Całoroczny , półsyntetyczny olej silnikowy wykonany w technologii MOTUL Technosynthese. W starszych typach pojazdów i w pojazdach o dużym przebiegu zmniejsza zużycie oleju poprzez niską lotność, lepsze uszczelnienie strefy pierścienia tłokowego oraz wyższą lepkość w wysokich temperaturach.