- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 4 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 0 szt. |
Shell Rimula R4 X zawiera wyselekcjonowane dodatki dobrane tak, aby zapewniać potrójne zabezpieczenie mające na celu poprawę trwałości silnika i oleju w trzech krytycznych obszarach: kontrola korozji i powstających kwasów, zmniejszenie zużycia silnika i zmniejszenie ilości powstających osadów. Pozwala to obniżyć koszty obsługi i zwiększyć niezawodność pojazdów.
Jest odpowiedni do większości wysokoobciążonych silników Diesla, zarówno turbodoładowanych jak i bez turbodoładowania.
Shell Rimula R4 X jest odpowiedni dla silników spełniających normy emisji spalin Euro 5, 4, 3, 2 i US 2002. Może być stosowany również w silnikach maszyn budowlanych i rolniczych.
API: CI-4, CH-4, CG-4, CF-4, CF.SL
ACEA: E7, E5, E3
Global DHD-1
Caterpillar: ECF-2, ECF-1-A
Cummins: CES 20078,77,76,75,72,71
DDC: 93K215
Deutz: DQC III-10
IVECO: (spełnia wymagania)
JASO: DH-1
MACK: EO-M+, EO-M
MAN: M3275-1
MB-Approval 228.3
MTU: Kategoria 2
Renault Truck: RLD-2
Volvo: VDS-3
| Klasa lepkości | 15W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CG-4 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CH-4 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CI-4 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SL | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF-4 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | E5 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | E7 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | E3 | |
| Aprobaty ciężarowe | CATERPILLAR ECF-2 | |
| Aprobaty ciężarowe | CUMMINS 20072 | |
| Aprobaty ciężarowe | CUMMINS 20077 | |
| Aprobaty ciężarowe | MACK EO-M Plus | |
| Aprobaty ciężarowe | CUMMINS 20071 | |
| Aprobaty ciężarowe | CUMMINS 20076 | |
| Aprobaty ciężarowe | VOLVO VDS-3 | |
| Aprobaty ciężarowe | MACK EO-M | |
| Aprobaty ciężarowe | CUMMINS 20075 | |
| Aprobaty ciężarowe | RENAULT RLD-2 | |
| Aprobaty ciężarowe | MTU OIL CATEGORY 2 | |
| Aprobaty ciężarowe | JASO DH-1 | |
| Aprobaty ciężarowe | MAN M 3275-1 | |
| Aprobaty ciężarowe | MB-APPROVAL 228.3 | |
| Aprobaty ciężarowe | CATERPILLAR ECF-1-a | |
| Aprobaty ciężarowe | CUMMINS 20078 | |
| Rodzaj oleju | Mineralne | |
| Pojemność | 5L | |
| Przeznaczenie | Samochody ciężarowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE001187
Oparty na najnowszej technologii NEO GUARD, wielosezonowy, mineralny olej do wysokoobciążonych silników Diesla.
Indeks: OLE001189
Nowej generacji mineralny, wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD przeznaczony do pracy w najbardziej obciążonych współczesnych silnikach wysokoprężnych szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach.
Indeks: OLE003296
MOBIL Delvac Modern Super Defense 15W40 4L - dawniej MX
Indeks: OLE001733
Shell Rimula R4 X zawiera wyselekcjonowane dodatki dobrane tak, aby zapewniać potrójne zabezpieczenie mające na celu poprawę trwałości silnika i oleju w trzech krytycznych obszarach: kontrola korozji i powstających kwasów, zmniejszenie zużycia silnika i zmniejszenie ilości powstających osadów.
Indeks: OLE001186
Mineralny, wielosezonowy olej typu SHPDO do mocno wysilonych silników wysokoprężnych.
Indeks: OLE000774
Olej Shell Rimula R4 L zawiera nisko popiołowe dodatki zabezpieczające pracujące w najcięższych warunkach elementy silników nisko emisyjnych.
Indeks: OLE001185
Mineralny, wielosezonowy olej typu SHPDO do mocno wysilonych silników wysokoprężnych.
Indeks: OLE001190
Nowej generacji mineralny, wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD przeznaczony do pracy w najbardziej obciążonych współczesnych silnikach wysokoprężnych szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach.
Indeks: OLE000294
Mobil Delvac MX 15W-40 to najwyższej jakości olej mineralny do wysokoobciążonych silników Diesla, który zapewnia doskonałe smarowanie nowoczesnych silników i przyczynia się do wydłużenia trwałości silnika.
Indeks: OLE003285
Mineralny olej silnikowy przeznaczony do stosowania w samochodach ciężarowych.
Indeks: OLE003268
Mineralny olej silnikowy przeznaczony do stosowania w samochodach ciężarowych.
Indeks: OLE001964
Olej Shell Rimula R4 L zawiera nisko popiołowe dodatki zabezpieczające pracujące w najcięższych warunkach elementy silników nisko emisyjnych
Indeks: OLE002504
Oleje Neste Turbo LXE wyprodukowano specjalnie dla ciężkiego transportu. Stosować go można w wysokoprężnych silnikach samochodów ciężarowych i autobusów wysokiej mocy, w wysokoprężnych silnikach pracujących urządzeń, a także w benzynowych i wysokoprężnych silnikach samochodów osobowych i dostawczych.
Shell Rimula R4 X zawiera wyselekcjonowane dodatki dobrane tak, aby zapewniać potrójne zabezpieczenie mające na celu poprawę trwałości silnika i oleju w trzech krytycznych obszarach: kontrola korozji i powstających kwasów, zmniejszenie zużycia silnika i zmniejszenie ilości powstających osadów.