Mannol Classic 10W-40 - uniwersalny wielosezonowy półsyntetyczny olej silnikowy. Zawiera unikalne dodatki zapewniające wysokie właściwości przeciwzużyciowe i energooszczędne. Gwarantuje bezpieczne smarowanie nawet w niskich temperaturach. Skutecznie zapobiega powstawaniu osadów. Jest przeznaczony dla wszystkich nowoczesnych silników: bez i z turbodoładowaniem, wielozaworowych, z bezpośrednim wtryskiem i silników gazowych. Zastrzegamy sobie prawo do zmian technicznych.
Spełnia wymagania / odpowiada specyfikacjom / produktom:
SAE 10W-40
API SN/SM/CF
ACEA A3/B4
MB 229.1
RENAULT RN0700
VW 502.00/505.00
Szczegóły produktu
OLE001361
16 Przedmioty
Opis
Klasa lepkości
10W40
Klasa jakości wg klasyfikacji API
CF
To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SN
Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SM
Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku.
Aprobaty
Mercedes 229.1
Aprobaty
Renault RN0700
Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Aprobaty
VW 502.00
Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty
VW 505.00
Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
A3
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
A3/B4
Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows
Havoline Extra 10W-40 – Półsyntetyczny olej silnikowy. Zalecany do starszych pojazdów samochodowych o dużym przebiegu następujących marek: VW, Mercedes-Benz, Fiat, Renault, Citroën, Peugeot oraz samochodów wymagających oleju spełniającego wymagania ACEA A3/B3, A3/B4 lub API SN/CF.
MOTUL 4100 PROTECT 10W40 to zaawansowany technologicznie olej silnikowy Technosynthese®, zaprojektowany, aby zapewnić skuteczną ochronę i zwiększoną czystość silnika w szerokiej gamie konwencjonalnych samochodów.
MaxLife Motor Oil 10W-40 półsyntetyczny olej, który spowalnia proces starzenia i wydłuża żywotność starszych silników.Dzięki unikalnemu systemowi dodatków uszlachetniających skutecznie regeneruje i konserwuje uszczelki, zapobiega wyciekom i minimalizuje zużycie oleju. Zapobiega utlenianiu oleju i ułatwia rozruch silnika w niskich temperaturach.
Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy NESTE Premium A3/B4 10W-40 w opakowaniu 1L. Zapewnia kompleksową ochronę silnika przed zużyciem, utrzymuje jego czystość i gwarantuje pewny rozruch w niskich temperaturach. Przekracza wymagania norm API SN oraz ACEA A3/B4. Idealny do silników benzynowych i Diesla w samochodach osobowych i dostawczych.
Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają skuteczną ochronę silnika. Dodatki myjące i dyspergujące najnowszej generacji zasosowane w oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają czystość silnika, jednocześnie chroniąc przed spadkiem mocy.
MOTUL 4100 SYN-nergy SPEC 10W-40 to zaawansowany syntetyczny olej Technosynthese® zapewniający wysoką ochronę silnika. Rekomendowany dla większości europejskich producentów samochodów, takich jak MERCEDES, VAG (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat i Cupra), STELLANTIS (Peugeot, Citroën, DS) oraz RENAULT.
Wysokiej jakości olej półsyntetyczny PETRONAS Syntium X 10W-40. Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem i utrzymuje silnik w czystości. Uniwersalny wybór do wielu silników benzynowych i Diesla wymagających normy ACEA A3/B4.