- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Unikalny, innowacyjny, syntetyczny olej silnikowy klasy ekonomicznej o specjalnych właściwościach przeciwzatarciowych dzięki dodatkowi syntetycznych estrów i sześciokątnego azotku boru h-BN (biały grafit). Nadaje się do wszystkich typów silników samochodowych – wysokoprężnych i benzynowych, cztero- i dwusuwowych.
Cząsteczki eteru są „namagnesowane” do powierzchni metalowych ze względu na ich wyraźną polaryzację i tworzą gęsty i bardzo wytrzymały film olejowy, podczas gdy mikrocząsteczki ceramiczne wygładzają nierówności powierzchni ciernych i skutecznie odprowadzają ciepło. Zapobiega to bezpośredniemu kontaktowi powierzchni metalowych i zużyciu części silnika nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Tarcie suche podczas zimnego rozruchu (szczególnie w ekstremalnie niskich temperaturach) i głód oleju są wykluczone, co minimalizuje zużycie rozruchowe silnika.
Warstwa graniczna powstająca podczas pracy ma następujące właściwości:
- ekstremalna odporność na ciśnienie – pozwalająca na pracę silnika pod zwiększonym obciążeniem bez negatywnych skutków;
- doskonałe właściwości przeciwzużyciowe, przeciwtarciowe i przeciwzatarciowe, co znacznie wydłuża żywotność silnika i znacznie oszczędza paliwo, zmniejsza hałas silnika;
- właściwości antykorozyjne i przeciwutleniające.
- Optymalne właściwości przeciwtarciowe zapewniają oszczędność paliwa;
- Dzięki doskonałym właściwościom detergentowo-dyspergującym i najwyższej stabilności termooksydacyjnej skutecznie zwalcza wszelkiego rodzaju osady i utrzymuje części silnika w czystości przez cały okres między wymianami oleju;
- Obecność składników estrowych i ceramicznych w połączeniu z optymalną charakterystyką lepkościowo-temperaturową zapewnia najwyższą wytrzymałość filmu olejowego, oferując doskonałe właściwości przeciwzużyciowe, co w połączeniu z dobrą pompowalnością znacznie wydłuża żywotność silnika nawet w najtrudniejszych warunkach pracy;
- Kompatybilność z filtrami oleju o najwyższej skuteczności (dokładna filtracja): rozmiar cząstek h-BN (nie więcej niż 0,5 µm) pozwala na ich swobodne przejście przez dowolny filtr i wyklucza sedymentację;
- Kompatybilny z trójskładnikowymi katalizatorami silników benzynowych i diesla, wszystkimi typami turbosprężarek i wszystkimi układami wtryskowymi, w tym Common Rail;
- Stosowany w silnikach o wydłużonych okresach między wymianami oleju (Long Life) oraz w silnikach konwencjonalnych.
Przeznaczony do silników szerokiej floty samochodów osobowych, lekkich pojazdów terenowych, vanów i lekkich ciężarówek europejskich i innych producentów, gdzie wymagany jest poziom wydajności ACEA A4/B4. Idealny produkt do tuningu i mocno doładowanych pojazdów.
| Klasa lepkości | 10W40 | |
| Klasa lepkości | 5W30 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CH-4 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | PSA B71 2296 | |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | Renault RN17 FE | To norma dla olejów o bardzo niskiej lepkości 0W-20, przeznaczona wyłącznie do najnowszych silników (np. 1.0 TCe, 1.3 TCe) wymagających maksymalnej oszczędności paliwa. Zapewnia najniższe opory pracy, ale nie jest kompatybilna wstecz – nie wolno jej stosować w silnikach przystosowanych do „zwykłej” normy RN17 (5W-30), gdyż grozi to uszkodzeniem jednostki. |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | VW 501.01 | |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Mercedes 229.1 | |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Mercedes 229.3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 5L |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE000037
WIELOSEZONOWY OLEJ DO SILNIKÓW Z ZAPŁONEM WYSOKOPRĘŻNYM NA BAZIE SYNTETYCZNE
Indeks: OLE001067
Nowoczesny, półsyntetyczny olej silnikowy bardzo wysokiej jakości, zalecany do stosowania w silnikach wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych z wtryskiem pośrednim i/lub bezpośrednim.
Indeks: OLE002743
Mihel Ceramic Oil 7200 jest innowacyjnym olejem zapewniającym maksymalne osiągi Twojego silnika, gwarantując natychmiastowy rozruch w skrajnie niskich temperaturach.
Indeks: OLE002703
QUARTZ 7000 10W-40 to półsyntetyczny olej silnikowy, który został opracowany w celu spełnienia najbardziej rygorystycznych wymagań zarówno silników benzynowych, jak i wysokoprężnych.
Indeks: OLE001988
PMO 10w40 Max Mileage jest olejem stworzonym specjalnie do samochodów z większym przebiegiem, powyzej 150 tys km.
Indeks: OLE001958
Syntetycznie blendowany dedykowany zarówno do silników benzynowych jak i diesla z lub bez turbosprężarki. Przeznaczony do samochodów osobowych bądź lekkich dostawczych. | Sklep Online Galonoleje.pl
Indeks: OLE000236
CASTROL GTX 10W-40 A3/B4 - Zapewnia maksymalna ochronę w niesprzyjających warunkach jazdy i przedłuża żywotność silnika. Chroń swój samochód przed szkodliwymi osadami razem z Castrol GTX.
Indeks: OLE000557
Semi synthetic, full saps, do silników benzynowych i Diesel.
Indeks: OLE002643
10W-40 SL/CI-4 Półsyntetyczny olej silnikowy o wysokich właściwościach eksploatacyjnych. Zawiera zatomizowany rewitalizant XADO.
Indeks: 872271
Wysokiej jakości olej silnikowy klasy Premium. Opracowany z wykorzystaniem technologii syntetycznej w celu zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy.
Indeks: OLE003391
PMO Expert 10w40 4L - półsyntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE000146
Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają skuteczną ochronę silnika. Dodatki myjące i dyspergujące najnowszej generacji zasosowane w oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają czystość silnika, jednocześnie chroniąc przed spadkiem mocy.
Indeks: OLE001959
Syntetycznie blendowany dedykowany zarówno do silników benzynowych jak i diesla z lub bez turbosprężarki.
Unikalny, innowacyjny, syntetyczny olej silnikowy klasy ekonomicznej o specjalnych właściwościach przeciwzatarciowych dzięki dodatkowi syntetycznych estrów i sześciokątnego azotku boru h-BN (biały grafit)