Olej Shell Rimula R5 E zabezpiecza silnik w szerokim zakresie temperatur i ciśnień pracy. Udoskonalony dzięki zastosowaniu syntetycznego oleju bazowego zapewnia oszczędność energii, doskonałe dyspergowanie sadzy, kontrolę zmian lepkości, znakomite zabezpieczenie przed zużyciem elementów i uniwersalność w silnikach spełniających normy emisji spalin EURO 3, US 2002 oraz w innych nowoczesnych silnikach.
Cummins CES 20078, 77, 76, 72, 71 MACK EO-M, EO-M+ MAN M3275-1 MB-Approval 228.3 Renault Trucks RLD-2 Volvo VDS-3, VDS-2 API CI-4, CH-4, CG-4, CF-4, CF. ACEA E7, E5, E3 Global DHD-1
Mobil Delvac MX Extra 10W-40 jest syntetycznym olejem silnikowym do stosowania przy znacznych obciążeniach, który zapewnia doskonałe smarowanie nowoczesnych silników wysokoprężnych i benzynowych pracujących w trudnych warunkach, utrzymuje je w czystości i wydłuża ich trwałość eksploatacyjną.
Najnowszej generacji półsyntetyczny olej silnikowy typu UHPDO, opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników wysokoprężnych pracujących w bardzo trudnych warunkach z maksymalnie wydłużonym okresem międzywymianowym, równocześnie spełniającym najostrzejsze normy emisji Euro V.
Olej Shell Rimula R6 LM to produkt oparty na innowacyjnej technologii, która pozwala spełnić wymogi techniczne i funkcjonalne firm transportowych i budowlanych, posiadających floty składające się intensywnie eksploatowanych pojazdów ciężarowych i autobusów z silnikami Diesla oraz CNG.
Wysokiej jakości półsyntetyczny olej silnikowy przeznaczony do smarowania wysokoobciążonych silników wysokoprężnych o dużej mocy bez i z turbodoładowaniem.
Mobil Delvac XHP Extra 10W-40 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do smarowania wysokoobciążonych silników wysokoprężnych najnowszej generacji w pojazdach drogowych oraz sprzętu niedopuszczonego do użytku na drogach.
Olej Neste Turbo LXE wyprodukowano specjalnie dla ciężkiego transportu. Stosować go można w wysokoprężnych silnikach samochdów ciężarowych i autobusów wysokiej mocy, w wysokoprężnych silnikach pracujących urządzeń, a także w benzynowych i wysokoprężnych silnikach samochodów osobowych i dostawczych.
Olej Neste Turbo LXE wyprodukowano specjalnie dla ciężkiego transportu. Stosować go można w wysokoprężnych silnikach samochdów ciężarowych i autobusów wysokiej mocy, w wysokoprężnych silnikach pracujących urządzeń, a także w benzynowych i wysokoprężnych silnikach samochodów osobowych i dostawczych.
Najnowszej generacji półsyntetyczny olej silnikowy typu UHPDO, opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników wysokoprężnych pracujących w bardzo trudnych warunkach z maksymalnie wydłużonym okresem międzywymianowym, równocześnie spełniającym najostrzejsze normy emisji Euro V.