Mobil 1 ESP X4 0-40 jest przygotowany z wysokiej jakości zastrzeżonych komponentów tworząc formulację w pełni kompatybilną z najnowszymi filtrami cząstek stałych w silnikach benzynowych (GPF). Mobil 1 ESP X4 0W-40 został specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić wyjątkową wydajność i ochronę silnika w połączeniu z zaawansowanymi korzyściami w zakresie oszczędności paliwa. Kluczowe właściwości i potencjalne korzyści (3) obejmują:
Właściwości
Zalety i potencjalne korzyści
Aktywne dodatki myjące
Przyczynia się do utrzymywania wyjątkowej czystość silnika i ogranicza wytrącanie się szlamu
Doskonała stabilność termiczna i odporność na utlenianie
Pomaga ograniczyć starzenie się oleju w celu zapewnienia odpowiedniej ochrony przez cały okres między wymianami
Udoskonalone właściwości cierne
Przyczynia się do poprawy oszczędności paliwa
Doskonałe parametry pracy w niskich temperaturach
Szybki rozruch w niskich temperaturach i szybka ochrona silnika
Odporność filmu olejowego w wysokich temperaturach
Przyczynia się do doskon
Zastosowania
Mobil 1 ESP X4 0W-40 zalecany jest do wysokowydajnych silników benzynowych lub Diesla wyposażonych w GPF lub DPF (filtry cząstek stałych) oraz wybranych silników benzynowych, które nie mają GPF.
• Mobil 1 ESP X4 0W-40 jest szczególnie zalecany do nowoczesnych silników o dużej mocy Audi, Bentley, Lamborghini, Mercedes AMG i Porsche, wymagających oleju o specyfikacji A40 / C40 / VW 511 00 / MB 229.52.(4)
• Mobil 1 ESP X4 0W-40 nie nadaje się do pojazdów Porsche wymagających oleju silnikowego Mobil 1 z aprobatą C20, C30 lub C40 GT. Oleju Mobil 1™ ESP X4 0W-40 nie można używać w silnikach Porsche GT. Do silników GT dostępny jest osobny produkt Mobil 1, Mobil 1™ C40 GT 0W-40.
Specyfikacje i dopuszczenia
Produkt posiada następujące aprobaty:
Porsche C40
VW 511 00
MB-Approval 229.52
MB-Approval 229.51
Porsche A40
Produkt ten jest rekomendowany do stosowania tam, gdzie wymaga się:
API CF
Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji:
API SP
ACEA C3
FIAT 9.55535-S2
Właściwości fizykochemiczne i specyfikacje
Właściwości fizykochemiczne
Klasa lepkości
SAE 0W-40
Temperatura płynięcia, [°C], ASTM D97
-54
Temperatura zapłonu w tyglu otwartym, Cleveland Open Cup, [°C], ASTM D92
230
Lepkość kinematyczna w 40°C, [mm2/s], ASTM D445
72
Lepkość kinematyczna w 100°C, [mm2/s], ASTM D445
13,9
Lepkość HTHS w 150ºC1x10(6) sek(-1), [mPa.s],, ASTM D 4683
Mobil 1 ESP X4 0-40 jest przygotowany z wysokiej jakości zastrzeżonych komponentów tworząc formulację w pełni kompatybilną z najnowszymi filtrami cząstek stałych w silnikach benzynowych (GPF).
RAVENOL Super Synthetik Öl SSL SAE 0W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
RAVENOL Super Synthetik Öl SSL SAE 0W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Całkowicie syntetyczny olej silnikowy wysokiej jakości specjalnie przeznaczony do smarowania nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych i dostawczych.
Całkowicie syntetyczny olej silnikowy wysokiej jakości specjalnie przeznaczony do smarowania nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych i dostawczych.
RAVENOL Super Synthetik Öl SSL SAE 0W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
CASTROL EDGE 0W-40 - jest w pełni syntetycznym, uniwersalnym olejem silnikowym zapewniającym pełne bezpieczeństwo nawet ekstremalnie eksploatowanym silnikom.
RAVENOL Super Synthetik Öl SSL SAE 0W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.