Neste Pro+ 0W-30 jest w pełni syntetycznym olejem zmniejszającym zużycie paliwa. Został stworzony specjalnie do silników samochodów osobowych marki Volvo wyprodukowanych po 2005 roku. Silniki 5-cylindrowe Volvo wymagają oleju o specyfikacji ACEA A5/B5, który jest wymieniany co 30 000km lub co roku.
Neste Pro+ 0W-30 zapewnia obniżone zużycie oleju oraz paliwa. Olej tworzy trwały film olejowy, posiada dobre właściwości czyszczące oraz wysoki stopień ochrony elementów silnika przed zużyciem.
Korzyści:
Doskonałe właściwości przy zimnym rozruchu
Może być stosowany w pojazdach o przedłużonych okresach wymiany oleju
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popiołów do samochodów osobowych — zmniejsza emisję szkodliwych składników spalin i podnosi oszczędność paliwa.
Całoroczny olej 0W-30, który cechuje się spełnianiem norm dla silników z technologią wielozaworową. Opracowany pod kątem wymagań grup PSA oraz FIAT/ALFA ROMEO.
Najwyższej jakości w 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników Diesla "BlueHDi" wyposażonych w układy katalityczne SCR
TOTAL QUARTZ Ineo FDE 0W30 to syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji o wysokiej wydajności i doskonałych właściwościach Fuel Economy jest odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji, które spełniają normy emisji spalin EURO V i EURO VI.
Oszczędzający paliwo olej silnikowy, specjalnie opracowany do wydłużonych przebiegów międzywymianowych w silnikach Volkswagena, Audi, Seata i Skody. (Modele od roku 2000).
Olej o wysokich parametrach, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrem cząstek stałych. Przystosowany do samochodów z przeglądem typu LongLife.
TOTAL QUARTZ Ineo FDE 0W30 to syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji o wysokiej wydajności i doskonałych właściwościach Fuel Economy jest odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji, które spełniają normy emisji spalin EURO V i EURO VI.
Współczesne warunki jazdy sprawiają, że silnik musi ciężej pracować, co z kolei powoduje, że powstaje więcej zanieczyszczeń i szlamu, które mogą zatkać kluczowe części silnika.