- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł

RAVENOL SSO SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zmniejsza tarcie i opory pracy wyraźnie ograniczając zużycie paliwa. Zapewnia doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz wydłużone okresy wymiany oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Dzięki nowej formulacji zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz chroni przed korozją i ubytkiem oleju poprzez utlenianie lub koksowanie. Poprzez znaczną oszczędność paliwa zmniejsza emisję zanieczyszczeń, czym przyczynia się do ochrony środowiska.
To uniwersalny, całoroczny i paliwooszczędny olej klasy premium, nadaje się do samochodów osobowych do wszystkich silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem.
Specyfikacja: API SN/CF, ACEA A3/B4
Aprobaty: BMW Longlife-98, MB 229.5, Renault RN0700/RN0710, VW 502 00, VW 505 00, VOLVO VCC 95200356 (Service Fill)
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm:
VW 503 01(Audi), GM-LL-A-025, GM-LL-B-025, BMW Longlife 01
| Klasa lepkości | 0W30 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | BMW Longlife-01 (LL-01) | Przeznaczony głównie do starszych silników benzynowych oraz diesli bez filtra DPF. Zapewnia wysoką ochronę silnika, ale nie jest zalecany do najnowszych układów wydechowych. |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Mercedes 229.5 | Olej o wysokiej wytrzymałości do silników benzynowych i starszych diesli, które nie posiadają filtra DPF. Nie należy go mylić z normą 229.51 (nie jest niskopopiołowy). |
| Aprobaty | VW 503.01 | |
| Aprobaty | GM LL A 025 | |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | GM LL B 025 | |
| Aprobaty | VOLVO VCC 95200356 | |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | BMW Longlife-98 (LL-98) | Historyczna norma dla starszych modeli BMW wyprodukowanych przed 2002 rokiem. Obecnie jest już praktycznie niespotykana, ponieważ została w pełni zastąpiona przez nowszą specyfikację BMW Longlife-01, którą można bezpiecznie stosować w jej miejsce. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 5L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Indeks: OLE002469
Neste Pro+ F 0W-30 jest najwyższej klasy olejem w pełni syntetycznym, spełniającym najnowsze normy producentów samochodów.
Indeks: 101776
Spec Gold SL/CF 0W/30 to olej silnikowy produkowany w oparciu o bazy syntetyczne oraz pakiet dodatków uszlachetniających. Syntetyczna technologia oleju zapewnia doskonałe smarowanie wszystkich elementów silnika nawet w ekstremalnych warunkach pracy.
Indeks: OLE001220
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych
Indeks: 872519
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popiołów do samochodów osobowych — zmniejsza emisję szkodliwych składników spalin i podnosi oszczędność paliwa.
Indeks: 101777
Spec Gold SL/CF 0W/30 to olej silnikowy produkowany w oparciu o bazy syntetyczne oraz pakiet dodatków uszlachetniających. Syntetyczna technologia oleju zapewnia doskonałe smarowanie wszystkich elementów silnika nawet w ekstremalnych warunkach pracy.
Indeks: OLE002107
Castrol MAGNATEC Stop-Start 0W-30 D jest odpowiedni do silników Ford wymagających lepkości 0W-30 i normy jakościowej Ford WSS-M2C950-A.
Indeks: OLE002371
Olej o wysokich parametrach, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrem cząstek stałych. Przystosowany do samochodów z przeglądem typu LongLife.
Indeks: OLE000915
MOTUL 8100 Eco-Clean C2 0W-30 to w 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu Mid SAPS, idealny dla nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF, spełniających normy EURO 4, 5, 6. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym starcie, ochronę silnika oraz układów oczyszczania spalin. Posiada aprobaty ACEA C2, API SN/SP-RC, Ford WSS-M2C950-A, Fiat...
Indeks: 7998-5L
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE003667
Shell Helix Ultra Professional AP-L 0W-30 to najwyższej klasy, w pełni syntetyczny olej silnikowy, zaprojektowany specjalnie, aby spełnić, a nawet przewyższyć specyficzne wymagania silników grupy PSA (Peugeot, Citroën, DS). Jest to produkt dedykowany do nowoczesnych jednostek napędowych, w tym silników diesla "BlueHDi" oraz benzynowych, które wymagają...
Indeks: OLE002805
Idealnie sprawdzi się w pojazdach wyposażonych w system Start - Stop.
Indeks: OLE000954
SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W30 najbardziej zaawansowany technologicznie olej
Indeks: OLE000551
To w pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i Diesla opracowany wspólnie z Volvo oraz rekomendowany przez szwedzką markę.
RAVENOL SSO SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.